Membres

samedi 13 décembre 2014

"Treasered Times Rubberstamps", "Anything Goes"

Hello mes amis! 

Hello my friends! 


Nous avons un nouveau challenge qui commence sur le blog "Treaserd Times Rubberstamps"!

We have a new challenge which begins on the blog " Treasered Times Rubberstamps "!

Le thème de notre défi est également "Tout va"!

The theme of our challenge is also "Anything Goes"!


Voici ma réalisation!

Here is my realization!



Pour réaliser cette carte, j'ai utilisé un papier "Pion Design", "Day's of Winter", du papier "Bazzil Cardstock marron" et du papier "Bazzil Cardstock bleu". Les bords sont usés avec le "Old Distresser" et encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

To realize this card, I used a paper " Pion Design ", "Day's of Winter", some paper " brown Bazzil Cardstock " and some paper " blue Bazzil Cardstock ". Edges are worn out with "Old Distresser" and inked to the ink "Distress Walnut Stain".

Sur le haut, j'ai ajouté un die-cut "Snowflakes" que j'ai réalisé avec un dies "Joy!Craft". Je l'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby blue".

On the top, I added a die-cut " Snowflakes " which I realized with a dies " Joy! Craft ". I embossed it with some powder " Frantage-Shabby blue ".


L'image utilisée est une image "Treasered Times", "Pinkydolls".

The used image is a digistamp " Treasered Times", "Pinkydolls".

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Fayed Jeans". 
- Encre "Distress Festive Berries".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Walnut Stain".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Glitter Stickels Diamond.


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Fayed Jeans". 
- Ink "Distress Festive Berries".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Walnut Stain".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Glitter Stickels Diamond.


Ensuite, j'ai ajouté un die-cut réalisé avec un dies "Noor!design", "Rund 2". Dessus, j'ai collé les embellissements suivants:

- Rose blanche (30 mm) (WOC).
- Oeillet bleu (WOC).
- Rose bleue (30 mm) (WOC).
- Rose marron (20 mm) (WOC).
- Oeillet bleu clair (WOC).
- Rose blanche et bleue (20 mm) (WOC).
- Rose blanche (20 mm) (WOC).
- Rose marron (15 mm) (WOC).
- Baies blanches (WOC).
- Die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Lily Of The Valley".

Then, I added a die-cut realized with a dies " Noor! Design ", " Rund 2 ". Above, I stuck the following embellishments:

- White Rose (30 mm) ( WOC).
- Blue carnation (WOC).
- Blue Rose (30 mm) ( WOC).
- Brown Rose (20 mm) ( WOC).
- Light blue carnation (WOC).
- White and blue Rose (20 mm) ( WOC).
- White Rose (20 mm) ( WOC).
- Brown Rose (15 mm) ( WOC).
- White berries (WOC).
- Die-cuts "Leaves" realized with a dies "Lily Of The Valley".


Voici pour les explications.

This is for the explications.


Je vous remercie de votre passage ici et vous souhaite une excellente journée! 

I thank you for your passage here and wish you an excellent day!


A très bientôt! 

See you later! 


Scrapbizsssss 

Scrapkissessss

2 commentaires: