Membres

lundi 15 décembre 2014

"Faery Ink", "November's New Releases"

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, c'est le jour des premières New Releases "Faery Inky Designs".

This morning, it's the day for the first New Releases "Faery Inky Designs".

Le thème est "St Valentin".

The theme  is "Valentine's Day".



Voici en images!

Here is in images!




J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc", et du papier "Action". Les bords sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

I used some paper " white Bazzil Cardstock ", and some paper "Action". Edges are inked to the ink "Distress Walnut Stain".

J'ai découpé la forme de ma carte avec la machine "Silhouette Studio".

I cut the shape of my card with the machine " Silhouette Studio ".


J'ai utilisé une image "Faery Ink", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Faery Ink ", which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" pour les cheveux de la fille.
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Fayded Jeans".
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Salty Ocean".

I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" for the hair of the girl.
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Fayded Jeans".
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Salty Ocean".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".

Pour la décoration, j'ai ajouté des fleurs "Hydragéna", une fleur de cerisier blanche, une "Daisy" rose, une rose blanche, une "Lilidaft" crème, une plume blanche, un coeur en bois, des die-cuts "Papillons" et un noeud réalisé avec du ruban "Organza rose".

For the decoration, I added flowers " Hydragéna ", a flower of cherry tree white, pink "Daisy", a white rose, "Lilidaft" cremates, a white feather, a wooden heart, die-cuts "Butterflies" and a knot realized with the ribbon " pink Organza ".


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and hope you a lovely day!

Hugs,


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire