Membres

mercredi 17 septembre 2014

"Inky Impressions", "Primary Colours challenge"

Bonjour tout le monde! 

Hello everybody! 

Aujourd'hui, je viens vous montrer ma réalisation pour notre nouveau challenge "Inky Impressions challenges blog"! 

Today, I come to show you my realization for our new challenge on " Inky Impressions challenges blog "!


Le thème de notre défi est "Couleurs primaires".

The theme of our challenge is "Primary colours".


Voici ma carte en images!

Here is my card in images!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Wild Rose Studio", "A Robin's Christmas". Les bords sont usés avec le "Old Distresser".

I used some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper "Wild Rose Studio", " A Robin's Christmas ". Edges are worn out with "Old Distresser".

Sur le haut et à gauche de ma carte, j'ai ajouté des die-cuts bordure "Snonwflakes" réalisées avec un dies "Joy!Craft".

On the top and to the left of my card, I added die-cuts border " Snonwflakes " realized with a dies " Joy! Craft ".


J'ai utilisé un sentiment "Inky Impressions", que vous pouvez trouver ICI.

I used a sentiment "Inky Impressions", whom you can find HERE.

Je l'ai colorisé de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Festive Berries".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Tumbled Glass".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Dried Marigold".
- Encre "Distress Black Soot".

- Glitter Stickels Diamond.


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Festive Berries".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Tumbled Glass".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Dried Marigold".
- Ink "Distress Black Soot".

- Glitter Stickels Diamond.

Tout autour de l'image, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White".

Everything around the image, I embossed with some powder " Frantage - Shabby White ".


En haut, à gauche, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose blanche (30 mm).
- Rose blanche et rouge (25 mm).
- Deux roses rouges (20 mm).
- Deux fleurs de cerisier bleues.
- Fleur blanche en tissu.
- Rosebuds bleues.

At the top, to the left, I added the following flowers:

- White Rose (30 mm).
- White and red Rose (25 mm).
- Two red roses (20 mm).
- Two blue flowers of cherry tree.
- Cloth white flower.
- Blue Rosebuds.


Enfin, à droite, j'ai ajouté un die-cut réalisé avec un dies "Marianne Designs" et les décorations suivantes:

- Lily bleue en tissu.
- Rose rouge (20 mm.
- Rose blanche (30 mm).
- Noeud réalisé avec un morceau de ruban "Organza bleu".
- Charm "Bonhomme de neige".

Finally, to the right, I added a die-cut realized with a dies "Marianne Designs" and the following decorations:

- Blue cloth Lily.
- Red Rose (20 mm.
- White Rose (30 mm).
- Knot realized with a piece of ribbon " blue Organza ".
- Charm "Snowman".


Et voilà! j'espère que ma réalisation vous a plus et qu'elle vous inspirera.

Here we are! I hope that my realization has you more and that it will inspire you.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée! A bientôt! 

I thank you for your passage and wish you an excellent day! Bye for now!

Hugs, 


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire