Membres

mercredi 17 septembre 2014

"SLSLines Digistamps", my first Inspiration creation

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, je viens partager ma première création "Inspirations" pour "SLSLines Digital Stamps".

This morning, I come share my first "Inspirations" creations for "SLSLines Digital Stamps".


------------------------------------------------

Un nouveau challenge commence sur le blog "Rubys Rainbow Challenges". (ICI)

A new challenge beginns on the blog "Rubys Rainbow Challenges". (HERE)


Le thème de ce défi est "Tout va"!

The theme of this challenge is "Anything goes"!


Voici en images!

Here is in images!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Joy!Craft".

I used some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper " Joy! Craft ".


J'ai utilisé une image "SLSLines", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " SLSLines ", which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Mowed Lawn".

I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Mowed Lawn".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals". Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais écru et du ruban froissé rose.

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ". Under the image, I stuck of the lace of ecru Calais and the pink creased ribbon.


J'ai ajouté une grosse rose rose (50 mm), une daisy blanche, une fleur de cerisier écru, deux Lilies turquoise et deux Lilidafts roses.

I added a big pink rose (50 mm), a white daisy, a flower of cherry tree ecru, two Lilies turquoise blue ,  and two pink Lilidafts.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and hope you a lovely day!

Hugs,


2 commentaires: