Membres

lundi 15 septembre 2014

"Faery Ink Designs", "September's New Releases"!

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, c'est le jour des premières New Releases "Faery Inky Designs".

This morning, it's the day for the first New Releases "Faery Inky Designs".

Le thème est "Halloween".

The theme  is "Halloween".



Voici en images!

Here is in images!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock", "Bling Noir". Pour réaliser la forme de ma carte, j'ai utilisé la "Silhouette Studio".

I used some paper " Bazzil Cardstock ", "Bling Noir". To realize the shape of my card, I used the " Silhouette Studio ".


J'ai utilisé une image "Faery Ink", "" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Faery Ink ", "" which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux de la fille.
- Encre "Distress Dried Marigold".
- Encre "Distress Milled Lavender".
- Encre "Distress Black Soot".

I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for the hair of the girl.
- Ink "Distress Dried Marigold".
- Ink "Distress Milled Lavender".
- Ink "Distress Black Soot".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée avec des morceaux de "Foam Tape" sur une découpé réalisée avec la "Silhouette Studio" également.

I cut the image and I stuck it with pieces of "Foam Tape" on one cut realized with the " Silhouette Studio " also.

J'ai ajouté une petite découpé "citrouille".

I added a small cut "pumpkin".


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose orange et jaune (30 mm).
- Rose mauve (30 mm).
- Lilidafts orange.
- Rose mauve (15 mm).
- Boule de neige purple.

For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- Orange and yellow Rose (30 mm).
- Mauve Rose (30 mm).
- Lilidafts orange.
- Mauve Rose (15 mm).
- Snowball purple.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and hope you a lovely day!

Hugs,


1 commentaire:

  1. Fantastic card, love the spider web die used, love all the colours. Just letting you know that there's a new challenge going to starting 4 Jan 2015 over at Lil Patch of Crafty Friends Challenge. Love you to become a follower, there's a DT Call happening too, grab our badge while your there if you like to, really hope to see you join us, many thanks xx
    ~ Denise ~
    Owner {Lil Patch of Crafty Friends Challenge}

    RépondreSupprimer