Membres

dimanche 5 octobre 2014

"Zuri Artsy Craftsy", "First challenge"!

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, je viens vous présenter le premier défi du blog "Zuri Artsy Craftsy Blog".

This morning, I come to present you the first challenge of the blog "Zury Artsy Craftsy Blog".


Voici en images!

Here is in images!



Pour cette carte, j'ai utilisé du papier "Bristol blanc" et du papier "Bazzil Cardstock blanc". Le fond est embossé avec un classeur "Provocraft", "Diamond".

For this card, I used some paper " white Bristol " and some paper " white Bazzil Cardstock ". The bottom is embossed with a file " Provocraft ", "Diamond".


J'ai utilisé une image "Zuri Artsy Craftsy", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Zuri Artsy Craftsy"," which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux de la fille.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Brushed Corduroy".


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for the hair of the girl.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Brushed Corduroy".

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold". Juste en-dessous, j'ai ajouté un die-cut réalisé avec un dies "Noor!design", "Round 2".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold ". Just next size down, I added a die-cut realized with a dies " Noor! Design ", " Round 2 ".



Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose blanche et rose.
- Lilidafts turquoise.
- Lilidaft rose.
- Rose crème (15 mm).
- Rosebuds.

For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- White and pink Rose.
- Lilidafts turquoise.
- Pink Lilidaft.
- Rose cremates (15 mm).
- Rosebuds.

Je vous remercie de votre passage et vous souhaite un excellent lundi!

I thank you for your passage and hope you a lovely Monday!

Hugs,


1 commentaire: