Membres

vendredi 3 octobre 2014

"Faery Ink", "My inspiratioanl post"

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, je viens vous présenter ma première création pour "Faery Inky Blog".

This morning, I come to present you my first creation for "Faery Inky Blog".


Voici en images!

Here is in images!



Pour cette carte, j'ai utilisé un papier "Bazzil Cardstock Bling noir".

For this card, I used a paper " black Bazzil Cardstock Bling ".

J'ai découpé la forme de ma carte avec la machine "Silhouette Studio".

I cut the shape of my card with the machine " Silhouette Studio ".


J'ai utilisé une image "Faery Ink", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Faery Ink ", which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" pour les cheveux.
- Encre "Distress Black Soot".
- Encre "Distress Dried Marigold".
- Encre "Distress Milled Lavender".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Walnut Stain".
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Brushed Corduroy".


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" for hair.
- Ink "Distress Black Soot".
- Ink "Distress Dried Marigold".
- Ink "Distress Milled Lavender".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Walnut Stain".
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Brushed Corduroy".

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold ".



Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Fleur "Prima Marketing" orange.
- Rose blanche (30 mm).
- Fleur de cerisier verte.
- Boules de neige mauve.
- Rose orange (30 mm).
- Daisy blanche.
- Chauve-souris que j'ai recouvertes de paillettes noires.

For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- Flower " Prima Marketing " orange.
- White Rose (30 mm).
- Green flower of cherry tree.
- Balls of mauve snow.
- Orange Rose (30 mm).
- White Daisy.
- Bat that I covered with black glitter.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and hope you a lovely day!

Hugs,


2 commentaires: