Membres

samedi 5 juillet 2014

"Whimsy Stamps", my Inspirational Post

Bonjour! 

Hello my friends! 

Aujourd'hui, je viens partager une carte pour la boutique "Whimsy Stamps".

Today, I come to share a card for the shop " Whimsy Stamps ".





Les papiers que j'ai utilisés sont:

- Bazzil Cardstock blanc.
- "Maja Designs", collection "Summer Basic".
- Doilys blancs de deux diamètres différents.


The papers which I used are:

- White Bazzil Cardstock.
- "Maja Designs", collection " Summer Basic ".
- Doilys white with different two diameters.


J'ai utilisé une image de "Whimsy Stamps". 

I used an image of "Whimsy Stamps".

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Spun Sugar".
- Encre "Distress Faded Jean's".
- Crayon aquarelle jaune.
- Crayon aquarelle vert.


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Spun Sugar".
- Ink "Jean's Distress Faded".
- Pencil yellow watercolor.
- Pencil watercolor green.

J'ai encré l'image avec de l'encre "Distress Walnut Stain".

I inked the image with some ink "Distress Walnut Stain".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais blanche et du ruban "Organza bleu".

Under the image, I stuck of the white lace of Calais and some ribbon " blue Organza ".



Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Grosse rose en mousse rose.
- Oeillet rose et blanc.
- Oeillet blanc.
- Fleurs de cerisier bleues.
- Rosebuds blanches.
- Boules de neige blanches.

- Die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Lily Of The Valley".

Toutes les fleurs sont recouvertes de "Glitter Stickels Icicle".


For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- Big pink foam rose.
- Pink and white carnation.
- White carnation.
- Blue flowers of cherry tree.
- Rosebuds whites.
- White snowballs.

- Die-cuts "Leaves" realized with a dies "Lily Of The Valley".

All the flowers are covered with "Glitter Stickels Icicle".


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée! 

Thank you of your passage and wishes you an excellent day!


Hugs,


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire