Membres

lundi 12 mai 2014

"Scrapbook Stamp Society", "Sherri Baldy French", new challenges!


Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Aujourd'hui, commence un nouveau défi chez "Scrapbook Stamp Society"!

Today, begin a new challenge at " Scrapbook Stamp Society "!



Le thème de ce défi est "Printemps". (ICI)

The theme for this challenge is "Spring". (HERE)

-------------

Un nouveau défi commence également sur le blog "Sherri Baldy Challenges French Blog". ICI

A new challenge also begins on the blog " Sherri Baldy Challenges French Blog ". HERE



Le thème de notre défi est "Mères".

The theme of our challenge is "Mothers"


Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:



Pour cette carte, j'ai utilisé des papiers "Pion Design", collection "Summer" et du papier "Bazzil Cardstock Vanilla". Les bords sont usés avec le "Old Distresser" et encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

For this card, I used papers "Pion Design", collection " Summer " and some paper "Bazzil Cardstock Vanilla". Edges are used with "Old Distresser" and inked to the ink "Distress Walnut Stain".

A chaque coin, j'ai collé une demie-perle nacrée blanche.

In every corner, I stuck half a white pearly pearl.

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche puis du ruban "Organza rose". J'ai réalisé deux noeuds avec un morceau de ruban "Organza Lilas" et je les ai collés l'un sur l'autre à droite de mon image. J'ai ajouté une "Lilidaft" écru.

Under the image, I stuck of the white lace then some ribbon " pink Organza ". I realized two knots with a piece of ribbon " Lilac Organza " and I stuck them the one on the other one to the right of my image. I added one ecru "Lilidaft".


J'ai utilisé une image "Sherri Baldy", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Sherri Baldy ", whom you can find HERE.


Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et encre "Distress Walnut Stain" pour les cheveux. 
- Encre "Distress Worm Lipstick". 
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Stormy Sky".
- Encre "Distress Spun Sugar".
- Encre "Distress Bundled Sage".
- Encre "Distress Shaded Lilac".
- Encre "Distress Dried Marigold".
- Glitter Stickels Diamond.

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and inks "Distress Walnut Stain" for hair. 
- Ink "Distress Worm Lipstick". 
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Stormy Sky".
- Ink "Distress Spun Sugar".
- Ink "Distress Bundled Sage".
- Ink "Distress Shaded Lilac".
- Ink "Distress Dried Marigold".
- Glitter Stickels Diamond.

J'ai ajouté un sentiment "Crafty Sentiments".

I added a feeling " Crafty Sentiments ".


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes que j'ai recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle":

- Grosse rose rose (30 mm).
- Deux fleurs de cerisier bleues.
- Coquelicot blanc.
- Coquelicot rose.
- Boutons de roses blanches.
- Boules de neige blanches.


For the rest of the decoration, I added the following flowers which I covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle":

- Big pink rose (30 mm).
- Two blue flowers of cherry tree.
- White poppy.
- Pink poppy.
- Buttons of white roses.
- White snowballs.


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.



Scrapbizssss 

Scrapkissessss


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire