Membres

lundi 13 avril 2015

"Oddball's New Releases Rubberstamps", "Whimsy Stamps"!

Hello everybody! 

Welcome to our New Releases!!!!


Welcome to the April's rubberstamps releases!!!!

We have lots of new rubberstamps to share with you today created by "Oddball Art Stamps".

This my realization:



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Action".

I used some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper "Action".


J'ai utilisé un nouveau rubberstamp "Whimsy Stamps" que vous pouvez trouver ICI.

I used a new rubberstamp " Whimsy Stamps " which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Mowed Lawn".

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Mowed Lawn".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities -Majestic Ovals".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a "dies Spellbinders-Nestabilities Majestic Ovals ".


A gauche, j'ai ajouté une grosse rose blanche et rose (60 mm), deux "Daisies" roses, une fleur turquoise, un "Lily" turquoise et un die-cut réalisé avec un dies "Lily Of The Valley".

To the left, I added a big white and pink rose (60 mm), two pink "Daisies", a turquoise blue flower, turquoise blue "Lily" and a die-cut realized with a dies "Lily Of The Valley".


A droite, j'ai ajouté une rose turquoise (20 mm), une rose blanche (30 mm), une "Lilidaft" turquoise, une rose rose (20 mm) et un die-cut réalisé avec un dies "Marianne Design".

To the right, I added a turquoise blue rose (20 mm), a white rose (30 mm), turquoise blue "Lilidaft", pink rose (20 mm) and a die-cut realized with a dies "Marianne Design".

Et voilà! 

And then! 

Je vous remercie pour votre passage ici et vous souhaite une excellente journée! 

Thank you for your passage here and wishes you an excellent day!


Bonne chance à tous! 

Good luck all! 


Scrapbizssss

Scrapkissess

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire