Membres

dimanche 8 mars 2015

"613 Avenue Create", "Aquamarine"

Bonjour à tous!

Hello everybody!

Aujourd'hui, un nouveau challenge !

Today, a new challenge!

Un nouveau défi commence sur le blog "613 Avenue Create".

A new challenge begins on the blog " 613 Avenue Create ".



Le thème de leur défi est un "Aquamarine". ICI

The theme of this challenge is "Aquamarine"HERE



Voici ma réalisation en images!

Here is my creation in images!



Pour réaliser cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock rose" et du papier "Bildmalarna". Les bords sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

To realize this card, I used some paper " pink Bazzil Cardstock " and some paper " Bildmalarna ". Edges are inked to the ink "Distress Walnut Stain".

Sur le haut de la carte, j'ai collé un die-cut "Bordure - Papillons" réalisé avec un dies "Noor!design". Je l'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White".

On the top of the card, I stuck a die-cut "Border - Butterflies" realized with a dies "Noor! Design". I embossed him with some powder Frantage - Shabby White "


J'ai utilisé un digistamp "Magnolia Ink", notre sponsor.

I used a digistamp "Magnolia Ink", our sponsor.

Je l'ai colorisé avec les encres "Distress" suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Broken China".
- Encre "Distress Spun Sugar".

I colorized it with the following ink " Distress ":

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Broken China".
- Ink "Distress Spun Sugar".

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold". Tout autour, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby Pink".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold ". Any goshawk, I embossed with some powder " Frantage - Shabby Pink ".


A gauche, j'ai ajouté les embellissements suivants:

- Rose bleue (30 mm).
- Fleur en tissu jaune.
- Rose rose (20 mm).
- Daisy blanche et marron.
- Tulipe rose.
- Tulipe bleue.
- Rosebuds blanche et bleue.
- Roses roses (10 mm).
- Rose écru (10 mm).
- Lilidaft rose.
- Tourbillon rose.
- Brindille jaune.
- Epingle nacrée rose.

To the left, I added the following embellishments:

- Blue Rose (30 mm).
- Yellow cloth flower.
- Pink Rose (20 mm).
- White and brown Daisy.
- Pink tulip.
- Blue tulip.
- White and blue Rosebuds.
- Pink Rose (10 mm).
- Rose ecru (10 mm).
- Pink Lilidaft.
- Pink whirlwind.
- Yellow twig.
- Pink pearly pin.


A droite, j'ai ajouté les embellissements suivants:

- Rose blanche et rose (30 mm).
- Lily en tissu bleu.
- Daisy rose.
- Oeillet bleue.
- Rosebuds.
- Boules de neige roses.
- Noeud réalisé avec du ruban "Organza bleu".

To the right, I added the following embellishments:

- White and pink Rose (30 mm).
- Cloth blue Lily.
- Pink Daisy.
- Carnation blue.
- Rosebuds.
- Pink snowballs.
- Knot realized with the ribbon " blue Organza ".


Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!

Maintenant, à votre tour de tenter votre chance!

Now, in your turn to try your luck!

Je vous remercie pour votre passage ici et tous vos adorables commentaires qui me font toujours très plaisir!

Thank you for your passage here and every your adorable comments which please me always very!

Bonne journée!

Have a lovely day!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire