Membres

lundi 23 février 2015

"The Creative Pointe", "Baby"

Bonjour tout le monde! 

Hello everybody! 

Aujourd'hui, commence un nouveau défi sur le blog "Creative Cutting Files Challenge"!

 Today, beginns a new challenge on the blog "Creative Cutting Files Challenge"!

Le thème de ce défi est "Saint Valentin"!

The theme of this challenge is "Valentine's Day"!



Voici en images!

Here is in images!

Pour réaliser ce projet, j'ai utilisé le fichier de coupe "Flip Card" que j'ai transformé en card easel.

To realize this project, I used the file of cutting "Flip Card" that I transformed it card easel.



J'ai utilisé du papier "Action" et j'ai encré les bords avec de l'encre "Distress Walnut Stain".

I used some paper "Action" and I inked edges with some ink "Distress Walnut Stain".


J'ai utilisé une image "Sherri Baldy".

I have used an image "Sherri Baldy".

Je l'ai colorisée de la façon suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Picked Raspberry".

I colorized it in a following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Picked Raspberry".


Ensuite, j'ai collé un die-cut réalisé avec un dies "Marianne Design". Dessus, j'ai ajouté une rose lilas (30 mm), une rose rose (20 mm), une rose verte (15 mm) et une "Lilidaft" blanche.

Then, I stuck a die-cut realized with a dies "Marianne Design". Above, I added a lilac rose (30 mm), a pink rose (20 mm), a green rose (15 mm) and white "Lilidaft".

Et voilà! j'espère que ma réalisation vous a plus et qu'elle vous inspirera. 

Here we are! I hope that my realization has you more and that it will inspire you.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée! A bientôt! 

I thank you for your passage and wish you an excellent day! Bye for now!

Hugs, 

2 commentaires: