Membres

mardi 27 janvier 2015

"Crafty Sentiments", "Love"

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 

Aujourd'hui, commence un nouveau défi sur le blog "Crafty Sentiments Challenges"!

Today, begin a new challenge on the blog " Crafty Sentiments Challenges "!


Le thème de ce défi est "Amour"! ICI

The theme of this challenge is "Love"! HERE


Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:



Pour réaliser cette carte, j'ai utilisé des papier "Forever Friends", collection "Forever Love". La forme de ma carte est découpée avec la machine "Silhouette Studio".

To realize this card, I used paper " Forever Friends ", collection " Forever Love ". The shape of my card is cut with the machine " Silhouette Studio ".


J'ai utilisé une image "Crafty Sentiments", "Butterfly Girl". ICI

I used a digistamp "Crafty Sentiments", "Butterfly Girl". HERE

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

-Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Festive Berries".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Glitter Stickels Diamond.

I colorized it in the following way: 

- ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Festive Berries".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Glitter Stickels Diamond.

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilties - Imperial Gold".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilties - Imperial Gold ".

Autour, j'ai tamponné un tampon "Doodlings", "Denim Tampons" avec de l'encre "Versafine Vintage Sepia". Ensuite, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage Shabby Blue". Enfin, j'ai tamponné un petit tampon "Timbre poste" avec la même encre.

All around, I stamped a rubberstamp " Doodlings ", " Denim Tampons " with some ink " Versafine Vintage Sepia ". Then, I embossed with some powder "Frantage Shabby Blue". Finally, I stamped a small rubberstamp " Stamp posts " with the same ink.


Ensuite, j'ai collé un die-cut réalisé avec un dies "Marianne Design". Dessus, j'ai collé les fleurs suivantes:

- Rose blanche (30 mm).
- Daisy rouge.
- Rose rouge et blanche (15 mm).
- Lilidafts rouges.
- Baies rouges.
- Rosebuds turquoise.

Then, I stuck a die-cut realized with a dies "Marianne Design". Above, I stuck the following flowers:

- White Rose (30 mm).
- Red Daisy.
- Red and white Rose (15 mm).
- Lilidafts red.
- Red berries.
- Rosebuds turquoise.


La découpe "Bordure Coeurs" est un dies "Marianne Design".
La découpe "Bordure Papillons" est un dies "Noor!design".
Les coeurs sont des découpes faites avec la machine "Silhouette Studio".

The cut " Border Hearts " is a dies "Marianne Design".
The cut " Border Butterflies " is a dies " Noor! Design ".
Hearts are cuts made with the machine " Silhouette Studio ".


Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. 

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. 


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss

1 commentaire:

  1. Love how you made this card. Your so talented in your designs, with the many shapes and dies you use. I like the embellishments too.
    Cute, cute, Card. :D
    Your CS Teamie

    RépondreSupprimer