Membres

lundi 17 novembre 2014

"All Dressed Up", my Inspirational Project

Bonjour à tous!

Hello everybody!

Ce matin, je viens partager ma création pour "All Dressed Up" avec vous.

This morning, I come to share my creation for "All Dressed Up" with you.



Voici ma réalisation en images!

Here is my creation in images!



Pour cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock rose" et du papier fleuri pailleté, magasin "Action".

For this card, I used some paper " pink Bazzil Cardstock " and some spangled flowery paper, store " Action ".


J'ai utilisé des tampons "All Dressed Up".

I used rubberstamps "All Dressed Up".

Je les ai colorisés avec les encres "Distress" suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Glitter Stickels Diamond.

I colorized them with the following ink " Distress ":

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Glitter Stickels Diamond.

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur une découpe réalisée avec la machine "Silhouette Studio". Je l'ai également encrée à l'encre "Distress Walnut Stain".

I cut the image and I stuck it on a cut realized with the machine " Silhouette Studio ". I also inked it to the ink "Distress Walnut Stain".

Tout autour de l'image, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White".

Everything around the image, I embossed with some powder " Frantage - Shabby White ".


A droite, j'ai ajouté un die-cut réalisé avec un dies "Marianne Designs" et les embellissements suivants:

- Rose blanche et rose (30 mm) (WOC).
- Marguerite rose.
- Oeillet blanc (WOC).
- Rose blanche (20 mm) (WOC).
- Rose rose (20 mm) (WOC).
- Lilidaft rose (WOC).
- Rosebuds (WOC).
- Épingle nacrée rose.
- Fil de perles nacrées blanches.


To the right, I added a die-cut realized with a dies "Marianne Designs" and the following embellishments:

- White and pink Rose (30 mm) ( WOC).
- Pink Marguerite.
- White carnation(eyelet) (WOC).
- White Rose (20 mm) ( WOC).
- Pink Rose (20 mm) ( WOC).
- Pink Lilidaft (WOC).
- Rosebuds ( WOC).
- Pink pearly pin.
- Thread of white pearly pearls.


Ensuite, j'ai ajouté un die-cut "Bannière" réalisé avec un dies "Lala Landt Craft". Juste au-dessus, j'ai ajouté un double-noeud réalisé avec un morceau de ruban "Organza rose" et les fleurs suivantes:

- Rose blanche et rose (30 mm) (WOC).
- Daisy blanche.
- Rose rose (20 mm) (WOC).
- Lilidaft rose (WOC).


Then, I added a die-cut "Banner" realized with a dies " Lala Landt Craft ". Just above, I added a double-knot realized with a piece of ribbon " pink Organza " and the following flowers:

- White and pink Rose (30 mm) ( WOC).
- White Daisy.
- Pink Rose (20 mm) ( WOC).
- Pink Lilidaft (WOC).

Pour finir, j'ai ajouté un die-cut "Papillons" réalisé avec un dies "Joy!Craft".

To finish, I added a die-cut "Butterflies" realized with a dies " Joy! Craft ".

Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!


Je vous remercie pour votre passage ici et tous vos adorables commentaires qui me font toujours très plaisir!

Thank you for your passage here and every your adorable comments which please me always very!

Bonne journée!

Have a lovely day!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire