Membres

mardi 9 septembre 2014

"Treasered Times Rubberstamps", New Artist, New Releases!!!

Hello mes amis! 

Hello my friends! 

Aujourd'hui, nous accueillons un nouvel artiste pour la boutique "Treasered Times Rubberstamps"!

Today, we welcome a new artist for the shop " Treasered Times Rubberstamps "!

Il s'agit de "Miran", "Art By Miran"!

It is about "Miran", "Art By Miran"!


Et c'est le jour des New Releases de ce grand artiste!

And it is the day of New Releases of this big artist!

Voici ma création en images!

Here is my creation in images!



J'ai utilisé du papier "Joy!Craft", du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Bazzil Cardstock bleu".

I used some paper " Joy! Craft ", some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper " blue Bazzil Cardstock ".


L'image utilisée est une image "Treasered Times".

The used image is a digistamp " Treasered Times".

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Fayed Jeans". 
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Glitter Stickels Icicle".


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Fayed Jeans". 
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Glitter Stickels Icicle ".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".

J'ai embossé tout autour avec de la poudre "Frantage - Shabby Pink".

I embossed any goshawk with some powder " Frantage - Shabby Pink ".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche puis de la dentelle rose. J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ruban en satin rose et je l'ai collé à droite.

Under the image, I stuck of the white lace then the pink lace. I realized a knot with a piece of pink satin ribbon and I stuck it to the right.


Pour la décoration, j'ai ajouté les embellissements suivants:

- Rose rose (30 mm).
- Rose bleue (30 mm).
- Rose blanche en tissu.
- Daisy blanche.
- Lilidaft rose.
- Rose rose (20 mm).
- Baies blanches.

- Die-cut "Swirls" réalisé avec un dies "Marianne Designs".
- Die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Magnolia Ink".
- Die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Lily Of The Valley".

- Epingle nacrée rose.


For the decoration, I added the following embellishments:

- Pink Rose (30 mm).
- Blue Rose (30 mm).
- Cloth white Rose.
- White Daisy.
- Pink Lilidaft.
- Pink Rose (20 mm).
- White berries.

- Die-cut " Swirls " realized with a dies "Marianne Designs".
- Die-cuts "Leaves" realized with a dies " Magnolia Ink ".
- Die-cuts "Leaves" realized with a dies "Lily Of The Valley".

- Pink pearly pin.

Pour finir, j'ai ajouté des demies-perles nacrées blanches à chaque coin et un die-cut "Papillon" réalisé avec un dies "Joy!Craft".

To finish, I added white pearly demies-pearls to every corner and a die-cut "Butterfly" realized with a dies " Joy! Craft ".



Voici pour les explications.

This is for the explications.


Je vous remercie de votre passage ici et vous souhaite une excellente journée! 

I thank you for your passage here and wish you an excellent day!


A très bientôt! 

See you later! 


Scrapbizsssss 

Scrapkissessss

2 commentaires: