Membres

samedi 15 mars 2014

"Inky Impressions", "March New Release"

Bonjour tout le monde! 

Hello everybody! 

Aujourd'hui, c'est le jour des "New Release" à la boutique "Inky Impressions"!!!! 

Today, it is the day of "New Release" in the shop " Inky Impressions "!!!!




Pour cette carte, j'ai utilisé un papier "Bazzil Cardstock Rose" et du papier "Prima Marketing", collection "Zephir". Les bords sont usés avec le "Old Distresser". A chaque coin, j'ai collé une demie-perle nacrée blanche.

For this card, I used a paper "Bazzil Cardstock Rose" and some paper " Prima Marketing ", collection " Zephir ". Edges are used with "Old Distresser". In every corner, I stuck half a white pearly pearl.


J'ai utilisé un nouveau digistamp, "Inky Impressions".

I used a new digistamp, "Inky Impressions".

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encres "Distress Vintage Photo" et "Distress Tattered Rose" pour la peau. 
- Encres "Distress Tea Dye" et "Distress Vintage Photo" pour les cheveux. 
- Encre "Distress Broken China".
- Encre "Distress Worm Lipstick". 
- Encre "Distress Shaded Lilac". 
- Crayon aquarellable jaune.
- Crayon aquarellable orange.

- Glitter Stickels Icicle.


I colorized it in the following way: 

- Ink " Distress Vintage Photo " and "Distress Tattered Rose" for the skin. 
- Ink "Distress Tea Dye" and "Distress Vintage Photo" for hair. 
- Ink "Distress Broken China".
- Ink "Distress Worm Lipstick". 
- Ink "Distress Shaded Lilac". 
- Pencil aquarellable yellow.
- Pencil aquarellable orange.

- Glitter Stickels Icicle.

J'ai découpé mon image avec un gabarit oval et je l'ai collé sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut my image with an oval template and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".



Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Grosse rose rose (30 mm).
- Grosse rose crème (30 mm).
- "Daisy" bleue.
- Rose blanche en tissu.
- "Lily" blanche.
- "Lilidaft" bleue.
- Grosse "Lily" bleue.
- Oeillet rose et blanc.
- Rose rose (15 mm).

Elles sont recouvertes de "Glitter Stickels Icicle". A ces fleurs, j'ai ajouté des die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Lily Of The Valley".


For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- Big pink rose (30 mm).
- Big rose cremates (30 mm).
- Blue "Daisy".
- Cloth white Rose.
- White "Lily".
- Blue "Lilidaft".
- Big blue "Lily".
- Pink and white carnation.
- Pink Rose (15 mm).

They are covered with "Glitter Stickels Icicle". In these flowers, I added die-cuts "Leaves" realized with a dies "Lily Of The Valley".



Et voilà! j'espère que ma réalisation vous a plus et qu'elle vous inspirera. 

Here we are! I hope that my realization has you more and that it will inspire you.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée! A bientôt! 

I thank you for your passage and wish you an excellent day! Bye for now!

Hugs, 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire