Membres

vendredi 14 mars 2014

"Inky Impressions", "Inspirational Post", "Door Hanger"

Bonjour tout le monde! 

Hello everybody! 

Aujourd'hui, je viens vous montrer ma réalisation pour mon poste sur le blog "Inspirations" de la boutique "Inky Impressions"! 

Today, I come to show you my realization for my post on the blog "Inspirations" of the shop " Inky Impressions "!



Cette semaine, j'ai eu envie de réaliser un Door Hanger pour mettre sur la porte de mon salon lorsque mon compagnon fait sa sieste. Vue ses gros problèmes de santé, il a besoin d'une sieste tous les jours. Ce door-hanger permettra aux enfants de savoir quand il dort afin de faire le moins de bruit possible.

This week, I wanted to realize Door Hanger to put on the door of my lounge when my companion has his nap. Seen his big health problems, he needs a nap every day. This door-hanger will allow the children of knowledge when he sleeps to make least possible noise.

Pour le réaliser, j'ai fait la base avec du "carton plume" de 4 mm d'épaisseur. Je l'ai recouvert de papier imprimé et j'ai encré les bords avec de l'encre "Distress Walnut Stain".

To realize it, I made the base with some " cardboard pluck " 4 mm in thickness. I covered it with printed paper and I inked edges with some ink "Distress Walnut Stain".

Le cerce pour attacher à la poignée de la porte est réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Circles".

The cerce to stick to the handle of the door is realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Circles ".


Ensuite, j'ai utilisé une image "Inky Impressions", que vous pouvez trouver ICI.

Then, I used an image "Inky Impressions", whom you can find HERE.


Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encres "Distress Vintage Photo" et "Distress Tattered Rose" pour la peau. 
- Encres "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux. 
- Encre "Distress Worm Lipstick". 
- Encre "Distress Broken China". 
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Black Soot".
- Encre "Distress Shaded Lilac".


I colorized it in the following way: 

- Ink " Distress Vintage Photo " and "Distress Tattered Rose" for the skin. 
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair. 
- Ink "Distress Worm Lipstick". 
- Ink "Distress Broken China". 
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Black Soot".
- Ink "Distress Shaded Lilac".

J'ai découpé mon image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut my image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais blanche. J'ai ajouté Une grosse rose rose (30 mm), deux fleurs "Daisy" blanches, deux fleurs bleues et une fleur de cerisier rose. Elles sont recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle".

Under the image, I stuck of the white lace of Calais. I added A big pink rose (30 mm), two flowers white "Daisy", two blue flowers and a flower of pink cherry tree. They are covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle".



Et voilà! j'espère que ma réalisation vous a plus et qu'elle vous inspirera.

Here we are! I hope that my realization has you more and that it will inspire you.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée! A bientôt! 

I thank you for your passage and wish you an excellent day! Bye for now!

Hugs, 


1 commentaire:

  1. Very cute little door hanger, what a perfect way to let everyone know that someone is sleeping ;)

    RépondreSupprimer