Membres

jeudi 20 février 2014

"Scrapbook Stamp Society", challenge! + "Decorate To Celebrate" and "Ruby's Rainbown Challenges"


Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Aujourd'hui, commence un nouveau défi chez "Scrapbook Stamp Society"!

Today, begin a new challenge at " Scrapbook Stamp Society "!



Le thème de ce défi est "Fleurs main". (ICI)

The theme for this challenge is "Handmade flowers". (HERE)


Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:




J'ai choisi de réaliser une boite cadeau. 

J'ai utilisé des papiers provenant d'un petit bloc. Les bords sont usés avec le "Old Distresser". La base quant à elle, est réalisée avec du "Papier Bristol Blanc". Tout autour de la boite, j'ai collé un morceau de ruban "Organza rouge". J'ai réalisé un noeud pour la fermeture de la boite.

I chose to realize a box present. 

I used papers coming from a small block. Edges are used with "Old Distresser". The base as for it, is realized with some " Paper Bristol Blanc ". Everything around the box, I stuck a piece of ribbon " red Organza ". I realized a bow for the lock of the box.


J'ai utilisé une image "Sherri Baldy", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Sherri Baldy ", whom you can find HERE.


Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et encre "Distress Walnut Stain" pour les cheveux. 
- Encre "Distress Festive Berries". 
- Encre "Distress Forest Moss". 
- Encre "Distress Black Soot".
- Encre "Distress Broken China".
- Encre "Distress Dried Marigold".


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and inks "Distress Walnut Stain" for hair. 
- Ink "Distress Festive Berries". 
- Ink "Distress Forest Moss". 
- Ink "Distress Black Soot".
- Ink "Distress Broken China".
- Ink "Distress Dried Marigold".

J'ai collé mon image sur un die-cut réalisé avec du papier "Bazzil Cardstock rouge" et un dies "Sherri Baldy". J'ai également encré mon image avec de l'encre "Distress Walnut Stain".

I stuck my image on a die-cut realized with some paper " red Bazzil Cardstock " and a dies " Sherri Baldy ". I also inked my image with some ink "Distress Walnut Stain".


J'ai réalisé des fleurs avec des chutes de papier du même bloc et des dies "Joy!Crafts". Au centre de certaines, j'ai collé une fleur (rose blanche, rose rouge et blanche, Lilidaft bleue, rose rouge) et sur une autre, j'ai collé une perle nacrée blanche. J'ai également ajouté deux fleurs rouges à pistils dorés et des die-cuts feuilles (Dies Marianne Designs).

I realized flowers with falls of paper of the same block and the dies " Joy! Crafts ". In the center of some, I stuck a flower (white rose, rose red and white, Lilidaft blue, red rose) and on an other one, I stuck a white pearly pearl. I also added two red flowers to golden pistils and die-cuts leaves (Dies Marianne Designs).


Enfin, sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche puis du ruban "Organza blanc". J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ce même ruban et je l'ai décoré d'une fleur "Lilidaft rouge" et d'une plume rouge.

Finally, under the image, I stuck of the white lace then some ribbon " white Organza ". I realized a bow with a piece of the same ribbon and I decorated it with a flower " red Lilidaft " and with a red feather.


Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. 

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. 



Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.



Scrapbizssss 

Scrapkissessss


1 commentaire:

  1. your card is so amazing and beautiful! love it!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    RépondreSupprimer