Membres

lundi 17 août 2015

"The Crazy Challenge", "Paper Piecing"


 tout le monde!

Hello my friends! 


Un nouveau défi commence également sur le blog "The Crazy Challenge". ICI

A new challenge also begins on the blog "The Crazy Challenge". HERE


Le thème de ce défi est "Paper Piecing".

The theme of this challenge is "Paper Piecing". 


Voici ma réalisation:

This is my realization: 

J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock rose" et du papier "Pion Design", "My Precious Daughter". Sur le haut, j'ai collé un die-cut "Bordure" réalisé avec un dies "Noor!design". Dans chaque coin, j'ai ajouté une demie-perle nacrée blanche.

I used some paper " pink Bazzil Cardstock " and some paper " Pion Design ", "My Precious Daughter". On the top, I stuck a die-cut "Border" realized with a dies " Noor! Design ". In every corner, I added half a white pearly pearl.


J'ai utilisé un tampon "All Dressed Up", que vous pouvez trouver ICI.

I used a rubberstamp "All Dressed Up", whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Victorian Velvet".

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Victorian Velvet".

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold". Je l'ai encré à l'encre "Distress Walnut Stain".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold ". I inked it to the ink "Distress Walnut Stain".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais blanche, de la dentelle blanche et du ruban "Vichy bleu froissé".

Under the image, I stuck of the white lace of Calais, the white lace and the ribbon "offended blue Vichy".

 
Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les embellissements suivants:

- Coeur découpé avec la machine "Silhouette Studio".
- Noeud réalisé avec du ruban "Organza rose" et décoré avec une rose turquoise (20 mm).
- Rose en mouss rose.
- Rose rose fermée.
- Rose rose (20 mm).
- Fleur blanche en tissu.
- Rose "Tan" (30 mm).
- Oeillet rose.
- Lilidaft turquoise.
- Boules de neige blanches.

For the rest of the decoration, I added the following embellishments:

- Heart cut with the machine " Draw an outline of Studio ".
- Knot realized with the ribbon " pink Organza " and decorated with a turquoise blue rose (20 mm).
- Rose in foam pink.
- Closed pink Rose.
- Pink Rose (20 mm).
- Cloth white flower.
- Rose "Tan" (30 mm).
- Pink carnation.
- Turquoise Lilidaft.
- White snowballs.

A très vite pour une nouvelle réalisation! et un grand merci à tous mes abonnés! 

In very fast for a new realization! And one thank you to all my subscribers and my followers !


Scrapbizssss

Scrapkissess

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire