Membres

mardi 21 juillet 2015

"Faery Ink", "My inspirational Card"

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, je viens vous présenter ma première création pour "Faery Ink Blog".

This morning, I come to present you my first creation for "Faery Inky Blog".


Voici en images!

Here is in images!

 J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc", du papier "Bazzil Cardstock rose", du papier "Bazzil Cardstock mauve" et du papier "Action". Sur le haut, j'ai collé un die-cut réalisé avec un dies "Noor!design". Sur les côtés, j'ai également ajouté des die-cuts "Bordure" réalisés avec un autre dies "Noor!design".

I used some paper " white Bazzil Cardstock ", some paper " pink Bazzil Cardstock ", some paper " mauve Bazzil Cardstock " and some paper "Action". On the top, I stuck a die-cut realized with a dies " Noor! Design ". On sides, I also added die-cuts "Border" realized with another dies " Noor! Design ".


J'ai utilisé une image "Faery Ink", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Faery Ink ", which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Shaded Lilac".
- Encre "Distress Spun Sugar".
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Frayed Burlap".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Glitter Stickels Diamond.

I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Shaded Lilac".
- Ink "Distress Spun Sugar".
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Frayed Burlap".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Glitter Stickels Diamond.



A droite de l'image, j'ai collé un die-cut réalisé avec un dies "Lily Of The Valley". Dessus, j'ai ajouté une rose rose et blanche (30 mm), une fleur jaune en tissu, une rose blanche et mauve (20 mm), une "Lilidaft" lilas, une rose crème (15 mm) et des baies mauves.

To the right of the image, I stuck a die-cut realized with a dies "Lily Of The Valley". Above, I added a pink and white rose (30 mm), a cloth yellow flower, a white and mauve rose (20 mm), lilac "Lilidaft", a rose cremates (15 mm) and mauve berries.


Pour finir, j'ai collé un die-cut "Bannière" réalisé avec un dies "Lala Landt Craft" et un noeud que j'ai réalisé avec du ruban "Organza mauve". J'ai décoré ce noeud avec une rose rose (20 mm).

To finish, I stuck a die-cut "Banner" realized with a dies " Lala Landt Craft " and a knot which I realized with the ribbon " mauve Organza ". I decorated this knot with a pink rose (20 mm).

Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and hope you a lovely day!

Hugs,


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire