Membres

dimanche 21 juin 2015

"Crafting When We Can", "Favourite Combo Colours"


à tous! 

Hello everybody!

Un nouveau défi commence sur le blog "Crafting When We Can". Le thème est "Combo Couleurs préféré".

A new challenge begins on the blog " Crafting When We Can ". The theme is "Favourite Combo Colours".


Voici en images!

Here is in images!
 
J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc", du papier "Bazzil Cardstock turquoise", du papier "Bazzil Cardstock mauve" et du papier "Action".

I used some paper " white Bazzil Cardstock ", some paper " turquoise blue Bazzil Cardstock ", some paper " mauve Bazzil Cardstock " and some paper "Action".

Sur le haut de ma carte, j'ai collé un die-cut réalisé avec un dies "Noor!design". Sur les côtés latéraux, j'ai collé des die-cuts réalisés avec un autre dies "Noor!design".

On the top of my card, I stuck a die-cut realized with a dies " Noor! Design ". On the side sides, I stuck die-cuts realized with another dies " Noor! Design ".


J'ai utilisé une image "Art by Miran" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Art by Miran " whom you can find HERE.

Je l'ai colorisé avec les encres "Distress" suivantes:

- Encre "Distress Vintage Photo" et "Distress Tattered Rose" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Abandoned Coral".
- Encre "Distress Mermaid Lagoon".
- Encre "Distress Squeezed Lemonade".
- Encre "Distress Weathered Wood".
- Encre "Distress Dusty Concord".
- Encre "Distress Mowed Lawn".

I colorized him with the following "ink" Distress "":

-Vintage ink Distress Photo "and" Distress Tattered Rose "for the skin.
-Antique ink Distress Linen "and" Distress Brushed Corduroy "for hair.
-Ink "Distress Worm Lipstick".
-Ink "Distress Abandoned Coral".
-Ink "Distress Mermaid Lagoon".
-Ink "Distress Squeezed Lemonade".
-Ink "Distress Weathered Wood".
-Ink "Distress Dusty Concord".
-Ink "Distress Mowed Lawn".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut the image and I stuck her on a die-cut realized with a dies "Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals".


Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Fleur blanche en tissu.
- Rose rose et blanche (60 mm).
- Daisy "Coral".
- Rose fermée rose.
- Rose turquoise (25 mm).
- Rosebuds.
- Lilidaft blanche.
- Boules de neige roses.

For the decoration, I added the following flowers:

- Cloth white flower.
- Pink and white Rose (60 mm).
- Daisy "Coral".
- Pink closed Rose.
- Turquoise blue Rose (25 mm).
- Rosebuds.
- White Lilidaft.
- Pink snowballs.


Enfin, j'ai collé un coeur découpé avec la machine "Silhouette Studio". Je l'ai décoré avec un noeud réalisé avec du ruban "Seam - Tulip Pink", un charm "Coeur" et une "Lilidaft" rose.

Finally, I stuck a heart cut with the machine " Silhouette Studio ". I decorated it with a knot realized with the ribbon " Seam - Tulip Pink ", a charm "Heart" and pink "Lilidaft".


Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!


Je vous remercie de votre passage ici et vous souhaite une excellente journée!

Thank you of your passage here and wishes you an excellent day!


Hugs, 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire