Membres

dimanche 22 mars 2015

"613 Avenue Create", "Purple"

Bonjour à tous!

Hello everybody!

Aujourd'hui, un nouveau challenge !

Today, a new challenge!

Un nouveau défi commence sur le blog "613 Avenue Create".

A new challenge begins on the blog " 613 Avenue Create ".



Le thème de leur défi est un "Purple". ICI

The theme of this challenge is "Purple"HERE



Voici ma réalisation en images!

Here is my creation in images!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock rose" et du papier "Action". Sur le haut, j'ai ajouté un die-cut "Bordure - Papillons" réalisé avec un dies "Noor!design" que j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White".

I used some paper " pink Bazzil Cardstock " and some paper "Action". On the top, I added a die-cut " Border - Butterflies " realized with a dies " Noor! Design " that I embossed with some powder " Frantage - Shabby White ".


J'ai utilisé un digistamp "Zuri Artsy Craftsy", notre sponsor.

I used a digistamp "Zuri Artsy Craftsy", our sponsor.

Je l'ai colorisé avec les encres "Distress" suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Craie mauve.
- Peel-Off "Happy Birthday" silver.

I colorized it with the following ink " Distress ":

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Mauve chalk.
- Peel-Off " Happy Birthday " silver.

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold". Autour de l'image, j'ai tamponné un rubberstamp avec de l'encre "Versafine - Vintage Sepia".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold ". Around the image, I stamped a rubberstamp with some ink " Versafine - Vintage Sepia ".



Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Lily crème.
- Rose mauve (30 mm).
- Daisies roses.
- Rose lilas (30 mm).
- Marguerite rose.
- Lilidaft écru.

For the decoration, I added the following flowers:

- Lily cremate.
- Mauve Rose (30 mm).
- Daisies pink(roses).
- Lilac Rose (30 mm).
- Pink Marguerite.
- Ecru Lilidaft.


Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!

Maintenant, à votre tour de tenter votre chance!

Now, in your turn to try your luck!

Vous trouverez toutes les explications et les fichiers pour réaliser cette boite sur le blog "613 Avenue Create"!

You will find all the explanations and the files to realize this box on the blog " 613 Avenue Create "!

Je vous remercie pour votre passage ici et tous vos adorables commentaires qui me font toujours très plaisir!

Thank you for your passage here and every your adorable comments which please me always very!

Bonne journée!

Have a lovely day!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire