Membres

dimanche 8 février 2015

"Fairies In Time", "Pink and Blue", remind

Bonjour à tous!

Hello everybody!



Aujourd'hui, sur le blog, c'est un nouveau challenge!! 

Today, on the blog, it's a new challenge!!

Le thème de ce défi est "Rose et bleu"! ICI

The theme of this challenge is "Pink and Blue"! HERE


Voici ma réalisation en images!

Here is my creation in images!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Bildmalarna". Les bords sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain". A chaque coin, j'ai collé une demie-perle nacrée rose. Sur le haut, j'ai collé une découpe réalisée avec la machine "Silhouette Studio" que j'ai également encrée à l'encre "Distress Walnut Stain".

I used some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper " Bildmalarna ". Edges are inked to the ink "Distress Walnut Stain". In every corner, I stuck half a pink pearly pearl. On the top, I stuck a cut realized with the machine " Silhouette Studio " which I also inked in the ink " Distress Walnut Stain ".


J'ai utilisé un digistamp "Zuri Artsy Craftsy", notre sponsor.

I used a digistamp "Zuri Artsy Craftsy", our sponsor.

Je l'ai colorisée avec les encres "Distress" suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Pumice Stone".

I colorized it with the following ink " Distress ":

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Pumice Stone".

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals". Tout autour, j'ai tamponné un tampon en caoutchouc "Texte" avec de l'encre "Versafine Vintage Sepia". Ensuite, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby Blue".

I cut the image with a dies "Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals". Any goshawk, I dabbed a rubber buffer "Text" with some ink" Sepia Versafine Vintage". Then, I embossed with some powder Frantage - Shabby Blue "


Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose blanche et rose (30 mm).
- Rose turquoise (25 mm).
- Lily turquoise.
- Rose rose (15 mm).
- Rose rose (20 mm).
- Lilidaft blanche.
- Boules de neige blanches.
- Epingle nacrée rose.
- Die-cut réalisé avec un dies "Marianne Design".
- Die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Lily Of The Valley".

For the decoration, I added the following flowers:

- White and pink Rose (30 mm).
- Turquoise blue Rose (25 mm).
- Lily turquoise.
- Pink Rose (15 mm).
- Pink Rose (20 mm).
- White Lilidaft.
- White snowballs.
- Pink pearly pin.
- Die-cut realized with a dies "Marianne Design".
- Die-cuts "Leaves" realized with a dies "Lily Of The Valley".



Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!

Maintenant, à votre tour de tenter votre chance!

Now, in your turn to try your luck!

Je vous remercie pour votre passage ici et tous vos adorables commentaires qui me font toujours très plaisir!

Thank you for your passage here and every your adorable comments which please me always very!

Bonne journée!

Have a lovely day!



1 commentaire:

  1. Hey Valou - a beautiful take on the challenge this week - I love the Fran-tage over the image! And your layering of stamps, die cuts and ephemera makes a lovely design!
    ~ginny
    RubberMAD

    RépondreSupprimer