Membres

vendredi 7 novembre 2014

"All Dressed Up", New Releases

Bonjour tout le monde! 

Hello everybody! 

Aujourd'hui, c'est le jour des "New Release" à la boutique "All Dressed UP!"!!!! 

Today, it is the day of "New Release" in the shop " All Dressed Up! "!!!!

















Voici ma carte en images!

Here is my card in images!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et des papiers "Maja Designs", collection "Vintage Summer Basics". Les bords sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

I used some paper " white Bazzil Cardstock " and papers "Maja Designs", collection " Vintage Summer Basics ". Edges are inked to the ink "Distress Walnut Stain".


J'ai utilisé un nouveau digistamp, "All Dressed Up!".

I used a new digistamp, "All Dressed Up!".

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Antique Linen".
- Encre "Distress Tea Dye".
- Encre "Distress Fayded Jeans".

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Antique Linen".
- Ink "Distress Tea Dye".
- Ink "Distress Fayded Jeans".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals". Je l'ai encrée à l'encre "Distress Walnut Stain".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ". I inked it to the ink "Distress Walnut Stain".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais écru.

Under the image, I stuck of the lace of ecru Calais.


Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose bleue (30 mm) (WOC).
- Rose "Tan" (30 mm) (WOC).
- Rose blanche (20 mm) (WOC).
- Rose blanche et bleue (20 mm) (WOC).

J'ai également ajouté des die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Joy!Craft" et je les ai encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

For the decoration, I added the following flowers:

- Blue Rose (30 mm) ( WOC).
- Rose "Tan" (30 mm) ( WOC).
- White Rose (20 mm) ( WOC).
- White and blue Rose (20 mm) ( WOC).

I also added die-cuts "Leaves" realized with a dies " Joy! Craft " and I inked them in the ink " Distress Walnut Stain ".


Et voilà! j'espère que ma réalisation vous a plus et qu'elle vous inspirera. 

Here we are! I hope that my realization has you more and that it will inspire you.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée! A bientôt! 

I thank you for your passage and wish you an excellent day! Bye for now!

Hugs, 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire