Membres

mercredi 15 octobre 2014

"Faery Ink", "October's New Releases"

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, c'est le jour des premières New Releases "Faery Inky Designs".

This morning, it's the day for the first New Releases "Faery Inky Designs".

Le thème est "Noël".

The theme  is "Christmas".



Voici en images!

Here is in images!



Pour réaliser cette carte, j'ai utilisé:

- Bazzil Cardstock rouge.
- Papiers "Kaisercraft", collection "North Pole".
- Bazzil Cardstock blanc.


To realize this card, I used:

- Red Bazzil Cardstock.
- Papers "Kaisercraft", collection " North Pole ".
- White Bazzil Cardstock.


J'ai utilisé une image "Faery Ink", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Faery Ink ", which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux de la fille.
- Encre "Distress Festive Berries".
- Encre "Distress Walnut Stain".
- Encre "Distress Brushed Corduroy".
- Encre "Distress Fayded Jeans".


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for the hair of the girl.
- Ink "Distress Festive Berries".
- Ink "Distress Walnut Stain".
- Ink "Distress Brushed Corduroy".
- Ink "Distress Fayded Jeans".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Circles".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Circles ".

Sous l'image, j'ai collé du ruban noir et de la dentelle rouge et blanche. J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ce même ruban et je l'ai collé à droite.

Under the image, I stuck of the black ribbon and the red and white lace. I realized a knot with a piece of the same ribbon and I stuck it to the right.


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose blanche (30 mm).
- Daisy rouge.
- Rose rouge (20 mm).
- Baies rouges.
- Roses bleues "Kaisercraft".

For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- White Rose (30 mm).
- Red Daisy.
- Red Rose (20 mm).
- Red berries.
- Blue Rose " Kaisercraft ".

Pour finir, j'ai ajouté deux die-cuts de la même collection.

To finish, I added two die-cuts of the same collection.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and hope you a lovely day!

Hugs,


1 commentaire: