Membres

samedi 13 septembre 2014

"Treasered Times Rubberstamps", "New Releases",

Hello mes amis! 

Hello my friends! 

C'est le jour des New Releases!

It is the day of New Releases!

Voici ma création en images!

Here is my creation in images!



Pour ce tag, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock noir" et du papier "Bazzil Cardstock orange". La découpe est faite avec la "Silhouette Caméo". Il s'agit de ma première découpe!

For this tag, I used some paper " black Bazzil Cardstock " and some paper " orange-coloured Bazzil Cardstock ". The cut is made with "Silhouette Caméo". It is about my first cut!

L'image utilisée est une image "Treasered Times".

The used image is a digistamp " Treasered Times".

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Dried Marigold".
- Encre "Distress Shaded Lilac".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Crayon aquarelle noir.
- Glitter Stickels Icicle".


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Dried Marigold".
- Ink "Distress Shaded Lilac".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Pencil watercolour black.
- Glitter Stickels Icicle ".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée avec des morceaux de "Foam Tape".

I cut the image and I stuck it with fragments of "Foam Tape".

A droite, j'ai collé un morceau de dentelle mauve.

To the right, I stuck a piece of mauve lace.


Voici pour les explications.

This is for the explications.


Je vous remercie de votre passage ici et vous souhaite une excellente journée! 

I thank you for your passage here and wish you an excellent day!


A très bientôt! 

See you later! 


Scrapbizsssss 

Scrapkissessss

2 commentaires:

  1. Awesome job on your Halloween Release Card. I love the spider web!!! Just perfect! Your DT Sister, Melanie

    RépondreSupprimer