Membres

samedi 7 juin 2014

"Sweet Stampin' Challenge", "Baby"

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Ce matin, un nouveau challenge commence sur le blog "Sweet Stampin' Challenge" dont j'ai l'honneur d'intégrer leur fabuleuse équipe DT. Merci! merci!

This morning, a new challenge begins on the blog " Sweet Stampin ' Challenge " the honor of which I have to join them fabulous equip DT. Thank you! Thank you!


Le thème de ce défi est "Bébé". 

The theme of this challenge is "Baby". 


Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:



Pour réaliser cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et un papier "Wild Rose Studio", collection "Paris". Les bords sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

To realize this card, I used some paper " white Bazzil Cardstock " and a paper "Wild Rose Studio", collection "Paris". Edges are inked to the ink "Distress Walnut Stain".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais blanc puis du ruban à fleurs roses.

Under the image, I stuck of the lace of white Calais then the ribbon on pink flowers.


J'ai utilisé une image "The Paper Shelter".

I used a digistamp "The Paper Shelter".

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encres "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Tea Dye" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick" et "Distress Victorian Velvet".
- Encre "Distress Tumbled Glass".

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Tea Dye" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick" and "Distress Victorian Velvet".
- Ink "Distress Tumbled Glass".

J'ai découpé l'image et tout autour, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby Pink". J'ai encré les bords puis je l'ai collé avec du "Foam Tape" sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Circles".

I cut the image and any goshawk, I embossed with some powder " Frantage - Shabby Pink ". I inked edges then I stuck it with "Foam Tape" on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Circles ".


Pour la décoration, j'ai ajouté:

- Une grosse fleur "Prima Marketing".
- Un oeillet blanc.
- Un oeillet rose et blanc.
- Des roses blanches en tissu.
- Des boules de neige blanches.
- Un bouton de rose rose.

Les fleurs sont recouvertes de "Glitter Stickels Icicle".

For the decoration, I added:

- A big flower " Prima Marketing ".
- A white carnation.
- A pink and white carnation.
- Cloth white roses.
- White snowballs.
- A button of pink rose.

Flowers are covered with "Glitter Stickels Icicle".

Pour finir, j'ai ajouté des die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Lily Of The Valley".

To finish, I added die-cuts "Leaves" realized with a dies "Lily Of The Valley".

J'ai également ajouté un petit cœur nacré dans le coin supérieur droit de ma carte.

I also added a small in the corner top-right pearly heart of my card.


Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. ICI

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. HERE


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss


3 commentaires:

  1. Superbe carte et bravo à toi.
    Comment va la puce,
    Bisous

    RépondreSupprimer
  2. Gorgeous card. I love the design and the lovely embellishments. Your colouring is perfect.

    RépondreSupprimer