Membres

mercredi 25 juin 2014

"Ruby's Rainbow Challenge", "Stamping"

Hello mes amis! 

Hello my friends! 


Nous avons un nouveau challenge qui commence sur le blog "Ruby's Rainbow Challenge"!

We have a new challenge which begins on the blog " Ruby's Rainbow Challenge "!

Le thème de notre défi est également "Tampon"!

The theme of our challenge is also "Stamping"!


Voici ma réalisation!

Here is my realization!



Pour cette carte, j'ai utilisé du papier "Toga Cardstock Arabesques roses" et du papier "Maja Designs". Les bords sont usés avec le "Old Distresser" puis encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

For this card, I used some paper " pink Toga Cardstock Arabesques " and some paper " Maja Designs ". Edges are used with "Old Distresser" then inked to the ink "Distress Walnut Stain".

Entre les deux papiers, j'ai ajouté un doily blanc d'environ 12 cm de diamètre.

Between both papers, I added a white doily about 12 cms in diameter.


Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche en voile et de la dentelle blanche plus fine. J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ruban en satin rose et je l'ai décoré d'un coeur nacré blanc.

Under the image, I stuck of the white lace in veil and the finer white lace. I realized a knot with a piece of pink satin ribbon and I decorated it with a white pearly heart.


L'image utilisée est un tampon "Magnolia".

The used image is a rubberstamp " Magnolia ".

Je l'ai colorisé de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Tumbled Glass". 
- Encre "Distress Shaded Lilac".
- Encre "Distress Bundled Sage".


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Tumbled Glass". 
- Ink "Distress Shaded Lilac".
- Ink "Distress Bundled Sage".

Avec cette image, j'ai choisi de réaliser une "Shaker Box". J'ai utilisé un dies "Spellbinders - Nestabilities - Circles", des petits carrés de mousse 3-d, un morceau de feuille plastifiée transparente et des paillettes blanches holographiques.

With this image, I chose to realize one " Shaker Box ". I used a dies " Spellbinders-Nestabilities - Circles ", small foam squares 3-d, piece of transparent plasticized sheet and the holographic white glitter.

J'ai embossé le cercle de feuille plastifiée avec la "Cuttlebug" et un classeur "Provocraft", "Diamond".

I embossed the circle of sheet plasticized with "Cuttlebug" and a file " Provocraft ", "Diamond".


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes que j'ai recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Diamond":

- Grosse fleur "Kaisercraft" bleue.
- Oeillet rose et blanc.
- Daisies blanches.
- Boules de neige blanches.
- Roses écru (15 mm).
- Rose rose (20 mm).
- Rose rose (15 mm).
- Rosebuds roses et crème.

- Epingle rose nacrée.

For the rest of the decoration, I added the following flowers which I covered with some touches of "Glitter Stickels Diamond":

- Big blue flower " Kaisercraft ".
- Pink and white carnation.
- Daisies whites.
- White snowballs.
- Rose ecru (15 mm).
- Pink Rose (20 mm).
- Pink Rose (15 mm).
- Rosebuds pink and cream.

- Pearly pink pin.

J'ai réalisé le titre avec le logiciel "Word" et la police d'écritures "Chopin Script". Je l'ai découpé en "bannière" puis encré légèrement avec de l'encre "Distress Walnut Stain". J'ai ajouté un petit rhinestone clear à chaque bout. Pour finir, j'ai ajouté deux petits papillons réalisés avec une petite perforatrice et décorés de deux demies-perles nacrées blanches.

I realized the title with the software "Word" and the police of writings " Chopin Script ". I cut it in "banner" then inked slightly with some ink "Distress Walnut Stain". I added a small rhinestone clear in every end. To finish, I added two small butterflies realized with a small puncher and decorated with two white pearly demies-pearls.


Voici pour les explications.

This is for the explications.


Je vous remercie de votre passage ici et vous souhaite une excellente journée! 

I thank you for your passage here and wish you an excellent day!


A très bientôt! 

See you later! 


Scrapbizsssss 

Scrapkissessss


5 commentaires:

  1. It is so always so awesome, how lovely your cards look!

    Hugs and kisses from germany, Silvi xoxo

    RépondreSupprimer
  2. Beautifully done...I love your attention to detail!

    RépondreSupprimer
  3. Stunning! I love the lace, the doily and the flowers. The layers make it decadent. Love it!

    RépondreSupprimer
  4. Wow this is a beauty.loving all the detail and this stamp is beautiful.Great shaker card too.Hugs x

    RépondreSupprimer