Membres

jeudi 26 juin 2014

"Inky Impressions", my inspirational post

Bonjour tout le monde! 

Hello everybody! 

Aujourd'hui, je viens vous montrer ma réalisation pour mon poste sur le blog "Inspirations" de la boutique "Inky Impressions"! 

Today, I come to show you my realization for my post on the blog "Inspirations" of the shop " Inky Impressions "!




J'ai utilisé des papiers "Maja Designs", du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Bazzil Cardstock rose". Les bords sont usés avec le "Old Distresser" et encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

I used papers "Maja Designs", some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper " pink Bazzil Cardstock ". Edges are used with "Old Distresser" and inked to the ink "Distress Walnut Stain".

Sous l'image j'ai collé du ruban "Organza rose". J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ruban "Organza bleu" et je l'ai décoré de deux papillons réalisés avec un dies "Joy!Craft".

Under the image I stuck some ribbon " pink Organza ". I realized a knot with a piece of ribbon " blue Organza " and I decorated it with two butterflies realized with a dies " Joy! Craft ".


J'ai utilisé une image "Inky Impressions", que vous pouvez trouver ICI.

I used a digistamp "Inky Impressions", whom you can find HERE.

Je l'ai colorisé de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Shaded Lilac".
- Encre "Distress Tea Dye".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Walnut Stain".
- Crayon aquarelle bleu turquoise.

I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Shaded Lilac".
- Ink "Distress Tea Dye".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Walnut Stain".
- Pencil turquoise blue watercolor.


Ensuite, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Grosse rose rose en mousse.
- Rose mauve (30 mm).
- Fleur de cerisier mauve.
- Roses blanche en tissu.
- Boules de neige mauve.
- Lilidaft rose.
- Rose rose (10 mm).

Then, I added the following flowers:

- Big foam pink rose.
- Mauve Rose (30 mm).
- Flower of mauve cherry tree.
- Rose cloth white.
- Balls of mauve snow.
- Pink Lilidaft.
- Pink Rose (10 mm).


Enfin, j'ai ajouté un die-cut "Swirls" réalisé avec un dies "Lily Of The Valley" et une fleur en tissu mauve.

Finally, I added a die-cut " Swirls " realized with a dies "Lily Of The Valley" and a mauve cloth flower.

Le sentiment est un digistamp "Inky Impressions". Je l'ai collé avec un morceau de "Foam Tape".

The feeling is a digistamp " Inky Impressions ". I stuck it with a piece of "Foam Tape".


Et voilà! j'espère que ma réalisation vous a plus et qu'elle vous inspirera.


Here we are! I hope that my realization has you more and that it will inspire you.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée! A bientôt! 

I thank you for your passage and wish you an excellent day! Bye for now!

Hugs, 


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire