Membres

samedi 19 avril 2014

"Whimsy Stamps", my Inspirational Post

Bonjour! 

Hello my friends! 

Aujourd'hui, je viens partager une carte pour la boutique "Whimsy Stamps".

Today, I come to share a card for the shop " Whimsy Stamps ".





Pour cette carte, j'ai utilisé un papier fleuri provenant d'un petit bloc ainsi qu'une chute de papier à carreaux roses provenant du même bloc. Les bords sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

For this card, I used a flowery paper resulting from a small block as well as one pink fall of squared paper resulting from the same block. Edges are inked to the ink "Distress Walnut Stain".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche et du ruban en satin blanc cousu. J'ai réalisé un petit noeud avec un morceau de ruban "Organza bleu" et je l'ai collé à droite de mon image. Aussi, je l'ai décoré d'une petite fleur blanche en tissu.

Under the image, I stuck of the white lace and the sewn white satin ribbon. I realized a small bow with a piece of ribbon " blue Organza " and I stuck it to the right of my image. So, I decorated it with a small white flower in tissue.


J'ai utilisé une image "Marika Collins" de "Whimsy Stamps". 

I used an image " Marika Collins " of "Whimsy Stamps".

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Tumbled Glass" mélangé à de la crème "Creative Inspirations - Winter Frost" pour un effet nacré.
- Encre "Distress Shaded Lilac".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Crayon aquarellable jaune.

(Pads Ink Distress)


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Tumbled Glass" mixed with some cream " Creative Inspirations - Winter Frost " for a given lustre effect.
- Ink "Distress Shaded Lilac".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Pencil aquarellable yellow.

( Pads Ink Distress)

J'ai découpé l'image et je l'ai collé sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes que j'ai recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle":

- Grosse rose turquoise (30 mm).
- Oeillet blanc.
- Oeillet rose et blanc.
- Fleur de cerisier blanche.
- Fleur en papier roulé rose.
- Rose turquoise (15 mm).
- Boules de neige blanches.
- Boutons de roses blancs.
- Bouton de rose rose.


For the rest of the decoration, I added the following flowers which I covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle":

- Big turquoise blue rose (30 mm).
- White carnation.
- Pink and white carnation.
- White flower of cherry tree.
- Paper flower rolled pink.
- Turquoise blue Rose (15 mm).
- White snowballs.
- Buttons of white pink.
- Button of pink rose.

Enfin, j'ai ajouté des die-cuts "Papillons" réalisés avec un dies "Joy!Crafts", "Bordure Papillons".

Finally, I added die-cuts "Butterflies" realized with a dies " Joy! Crafts ", " Border Butterflies ".


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée! 

Thank you of your passage and wishes you an excellent day!


Hugs,


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire