Membres

samedi 15 mars 2014

"Ghest Designer" for "Balisa Challenge", "Easter"

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Un nouveau défi commence sur le blog "Balisa Challenge" pour lequel j'ai l'honneur d'être "Ghest Designer". 

A new challenge begins on the blog " Balisa Challenge " about which I have the honor to be "Ghest Designer".



Le thème de leur défi est un "Pâques". ICI

The theme of this challenge is "Easter"HERE


Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:




Pour construire cette tasse, j'ai utilisé un papier "Bildmalarna". L'anse de la tasse ainsi que le fond sont réalisés avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Circles". Tout autour du fond, j'ai collé du ruban de perles nacrées blanches.

To build this cup, I used a paper " Bildmalarna ". The handle of the cup as well as the bottom are realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Circles ". Everything around the bottom, I stuck of the ribbon of white pearly pearls.

Tout autour du bord supérieur de la tasse, j'ai collé de la dentelle blanche. 

Everything around the upper edge of the cup, I stuck of the white lace.


J'ai utilisé un tampon "Magnolia".

I used a rubberstamp " Magnolia ".

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick" et "Aged Mahogany" pour les joues.
- Encre "Distress Broken China". 
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Black Soot".
- Crayon aquarellable jaune.
- Crayon aquarellable orange.

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick" and "Aged Mahogany" for cheeks.
- Ink "Distress Broken China". 
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Black Soot".
- Pencil aquarellable yellow.
- Pencil aquarellable orange.

J'ai découpé le personnage avec des ciseaux de précision puis je l'ai collé avec du "Foam Tape" sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals" que j'ai d'abord embossé avec un classeur "Provocraft".

I cut the character with scissors of precision then I stuck it with "Foam Tape" on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals " which I embossed at first with a file " Provocraft ".



Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes que j'ai recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle":

- Grosse rose rose (30 mm).
- Grosse rose crème (30 mm).
- Fleur "Daisy" rose.
- Rose turquoise (10 mm).
- Petite fleur blanches en tissu.
- Rose crème (15 mm).

J'ai ajouté des die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Lily of the Valley".

For the decoration, I added the following flowers which I covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle":

- Big pink rose (30 mm).
- Big rose cremates (30 mm).
- Flower pink "Daisy".
- Turquoise blue Rose (10 mm).
- Small flower cloth whites.
- Rose cremates (15 mm).

I added die-cuts "Leaves" realized with a dies " Lily of the Valley ".


Pour finir, j'ai ajouté un noeud réalisé avec un morceau de ruban "Organza bleu" et j'ai collé une petite rose blanche et rose (10 mm) au centre.

To finish, I added a bow realized with a piece of ribbon " blue Organza " and I stuck a small white and pink rose (10 mm) on the center.


Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. 

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. 


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.



Scrapbizssss 

Scrapkissessss


1 commentaire:

  1. Such clever use of the dies to make a gorgeous cup and the embellies make it even more beautiful! A wonderful gift idea :)

    RépondreSupprimer