Membres

samedi 1 février 2014

"Ghest Designer for Tokbobok"!

Hello tout le monde! 

Hello everybody!

Il y a peu, j'ai été choisie pour être "Ghest Designer" pour "Tokbobok Challenges"! C'est un réel plaisir et un grand honneur pour moi et je remercie toute l'équipe de "Tokbobok Challenges".

Not long ago, I was chosen to be "Ghest Designer" for "Tokbobok Challenges"! It is a real pleasure and a great honor for me and I thank all the team of "Tokbobok Challenges".


Un nouveau défi commence aujourd'hui!

A new challenge begins today!

Le thème de ce défi est "Coeurs".

The theme of this challenge is "Hearts".


Voici ma réalisation!

This is my realization! 



Pour cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc", du papier "Bazzil Cardstock Rose" et du papier "Inkido - Beautiful Memories - Beige Memories". Les bords sont usés avec le "Old Distresser" et encrés à l'encre "Distress Walnut Stain". 

For this card, I used some paper " white Bazzil Cardstock ", some paper "Bazzil Cardstock Rose" and some paper " Inkido - Beautiful Memories - Beige Memories ". Edges are used with "Old Distresser" and inked to the ink "Distress Walnut Stain".

Les bordures papillons sont des die-cuts réalisés avec la "Cuttlebug" et un dies "Joy!Crafts". Je les ai encrés à l'encre "Distress Walnut Stain" et décorés de petits strass

Borders butterflies are die-cuts realized with "Cuttlebug" and dies " Joy! Crafts ". I inked them to the ink "Distress Walnut Stain" and decorated with small strasses.


J'ai utilisé une image "Tokbobok". 

Je les colorisés de la façon suivante: 

- Encres "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau. 
- Encres "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux. 
- Encre "Distress Festive Berries".
- Encre "Distress Pumice Stone". 
- Crayon aquarellable jaune.


I used an image " Tokbobok ". 

I them colorized in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin. 
- Ink "Distress Festive Berries".
- Pencil aquarellable yellow.

Tout autour de l'image, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby Pink". 

Everything around the image, I embossed with some powder " Frantage - Shabby Pink ".


Pour la décoration, j'ai ajouté un petit doily blanc et dessus, j'ai collé les fleurs suivantes : 

- Boules de neige blanches. 
- Deux roses blanches en tissu. 
- Une grosse rose rose (30 mm).
- Un bouton de rose blanche. 
- Deux boutons de rose rose et crème. 

Elles sont toutes recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle". 


For the decoration, I added a white doily and above, I stuck the following flowers: 

- White snowballs. 
- Two cloth white roses. 
- A big pink rose (30 mm).
- A button of white rose. 
- Two buttons of rose pink and cream. 

They are quite covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle".


Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche et du ruban "Organza rose". J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ce même ruban et je l'ai collé à droite. Je l'ai décoré avec un petit coeur perlé nacré et une épingle nacré. 

Under the image, I stuck of the white lace and some ribbon " pink Organza ". I realized a bow with a piece of the same ribbon and I stuck it to the right. I decorated it with a small pearly pearl heart and a pin given a pearly gloss.


Maintenant, c'est à votre tour de réaliser un projet et de tenter votre chance pour remporter un cadeau!

Now, it's your turn to realize a project and to try your luck to to gain a present!

Bonne journée!

Have a lovely day!


INKIDO Beautiful Memories II - Designpapier - Beige Memories Tim Holtz Paper Distresser and Thread Cutter Distress Ink™ Stempelkissen Walnut Stain Noor Design Schmetterling Bordüre 6002-0251 REPRINT selbstklebende Straßsteinchen, kristall - 100 Stück, 3 Distress Ink™ Stempelkissen Tattered RoseDistress Ink™ Refill Vintage PhotoDistress Ink™ Stempelkissen Antique LinenDistress Ink™ Stempelkissen Tumbled GlassDistress Ink™ Stempelkissen Pumice StoneStickles Glitterglue Frosted LaceStickles Glitterglue IcicleStampendous Fran-táge Embossing Enamels Shabby PinkPaper Doilys, rund, 10 St. - ø 8,9 cm KORT & GODT Rolled Paper Roses ø 15 mm rosa 107133 Papierröschen ø 15 mm - PFIRSICH - CREME Pulse of Passion - zarte Blümchen, doppellagig, weiß mit Blätter Perlenherzchen weiß, 10 Stück

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire