Membres

dimanche 26 janvier 2014

"Ghest Designer" - "Sentimental Sundays" - "Lovey Dovey"

Bonjour à tous! 

Hello everybody! 


Aujourd'hui, je viens vous montrer  ma dernière réalisation pour "Sentimental Sundays Challenge" dont j'ai l'honneur d'être "Ghest Designer"! Mille mercis pour cet honneur!

Today, I come to show you my last realization for "Sentimental Sundays Challenge" for which I have the honor to be "Ghest Designer"! Many thanks for this honor!


Le thème de ce défi est "Lovey Dovey"ICI

The theme of this challenge is "Lovey Dovey". HERE


Place aux photos et aux explications! 

Place in photos and in explanations!



Pour cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc", du papier "Bazzil Cardstock vert" et du papier "Joy! Crafts" mauve. J'ai usé les bords du papier mauve avec le "Old Distresser".

For this card, I used some paper " white Bazzil Cardstock ", some paper " green Bazzil Cardstock " and some paper " Joy! Crafts " mauve. I used the edges of the mauve paper with "Old Distresser".

De chaque côté, j'ai collé une bande de papier vert que j'ai perforée avec une perforatrice bordure.

On each side, I stuck a strip of green paper which I drilled with a puncher border.

J'ai également collé un grand doily blanc en forme de coeur sur mon papier de fond.

I also stuck a big white heart-shaped doily on my thorough paper.


J'ai utilisé une image "A Day For Daisies" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "A Day For Daisies" whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encres "Distress Tea Dy".
- Encre "Distress Walnut Stain". 
- Encre "Distress Worm Lipstick". 
- Encre "Distress Lilac". 
- Encre "Distress Forest Moss". 

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tea Dy".
- Ink "Distress Walnut Stain". 
- Ink "Distress Worm Lipstick". 
- Ink "Distress Lilac". 
- Ink "Distress Forest Moss".

J'ai découpé l'image, je l'ai encrée à l'encre "Distress Walnut Stain", puis je l'ai collé sur un die-cut réalisé avec la "Cuttlebug" et un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals". 

I cut the image, I inked it to the ink "Distress Walnut Stain", then I stuck it on a die-cut realized with "Cuttlebug" and a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".



Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les embellissements suivants: 

- Grosse rose mauve (30 mm).
- Deux fleurs roses en papier roulé. 
- Deux roses blanches en tissu.
- Une rose rose (10 mm).
- Une fleur plate mauve. 
- Une rose rose (20 mm).
- Une fleur blanche en tissu. 
- Une "Lilidaft" écru. 
- Des boutons de roses roses fermées. 
- Un noeud réalisé avec du ruban "Organza mauve". 
- Un noeud réalisé avec du ruban en velours mauve. 

Toutes les fleurs sont recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle". 


For the rest of the decoration, I added the following embellishments: 

- Big mauve rose (30 mm).
- Two paper pink flowers rolled. 
- Two cloth white roses.
- A pink rose (10 mm).
- A mauve flat flower. 
- A pink rose (20 mm).
- A cloth white flower. 
- One ecru "Lilidaft". 
- Buttons of closed pink roses. 
- A knot realized with the ribbon " mauve Organza ". 
- A knot realized with the mauve velvet ribbon.

All the flowers are covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle".


Le titre est die-cut réalisé avec la "Cuttlebug" et un dies "Sherri Baldy". 

The title is die-cut realized with "Cuttlebug" and a dies " Sherri Baldy ".

J'ai ajouté de la dentelle blanche large, du ruban "Organza mauve" et un petit ange en plâtre. 

I added of the wide white lace, some ribbon " mauve Organza " and the small angel in plaster.


Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!


Maintenant, à votre tour de participer à ces challenges pour tenter de remporter un super cadeau! 

Now, in your turn to participate in these challenges to try to gain a great present!


Je vous remercie de votre passage ici ainsi que pour tous vos merveilleux commentaires. A bientôt pour d'autres réalisations! 

I thank you for your passage here as well as for all your wonderful comments. See you soon for other realizations!

Scrapbizssss

Hugs, 


3 commentaires:

  1. OMG....This is so gorgeous!!! I love the that beautiful thick lace you used, along with the doily and beautiful blooms. It was an absolute pleasure having you join us this month at Sentimental Sundays as our Guest Designer!! We hope that you will come by and visit form time to time. Have a great week.

    RépondreSupprimer
  2. bravo c'est magnifique!!! des couleurs tout en tendresse, une jolie composition, fouillée et élégante, une colorisation parfaite...bref tous les ingrédients pour une oeuvre d'art !!

    RépondreSupprimer
  3. I am soooo loving your pastel beauty! It is absolutely gorgeous! And ooohhh those scrumptious details are to die for! Thank you for joining us at Sentimental Sundays as Guest Designer, you rock!
    ~Erum

    RépondreSupprimer