Membres

lundi 13 janvier 2014

"Card Mania", new challenge!

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Aujourd'hui, commence un nouveau défi chez "Cards Mania"! 

Today, begin a new challenge at "Cards Mania"! 



Le thème de ce défi est "Tout va". (ICI)

The theme for this challenge is "Anything goes". (HERE)


Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:



Pour cette carte, j'ai utilisé un papier "Joy!Craft" et du papier "Bazzil Cardstock blanc". Les bords du papier imprimé sont usés avec le "Old Distresser". 

For this card, I used a paper " Joy! Craft " and some paper " white Bazzil Cardstock ". The edges of the printed paper are used with "Old Distresser".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche puis du ruban "Organza rose". J'ai réalisé un petit noeud avec un morceau de ce même ruban et je l'ai collé à gauche de mon image. Je l'ai décoré d'un petit coeur perlé.

Under the image, I stuck of the white lace then some ribbon " pink Organza ". I realized a small bow with a piece of the same ribbon and I stuck it to the left of my image. I decorated it with a small pearl heart.

Sous le coin gauche de mon image, j'ai collé un die-cut réalisé avec une chute de papier rose à pois blancs et un dies "Noor!Designs - Rund 2".

Under the left corner of my image, I stuck a die-cut realized with a fall of white polka-dot pink paper and a dies " Noor! Designs - Rund 2 ".


J'ai utilisé une image "The Paper Shelter", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "The Paper Shelter", whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Tea Dye" et "Distress Vintage Photo" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Tumbled Glass". 
- Encre "Distress Stormy Sky".
- Encre "Distress Tea Dye". 
- Encre "Distress Bundled Sage".
- Encre "Distress Walnut Stain". 
- Crayon aquarellable jaune.

- Glitter Stickels Icicle. 

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Tea Dye" and "Distress Vintage Photo" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Tumbled Glass". 
- Ink "Distress Stormy Sky".
- Ink "Distress Stormy Sky".
- Ink "Distress Tea Dye". 
- Ink "Distress Bundled Sage".
- Pencil aquarellable yellow.

- Glitter Stickels Icicle.

J'ai encré les bords de mon image avec de l'encre "Distress Walnut Stain". 

I inked the edges of my image with some ink "Distress Walnut Stain".



Pour la décoration, j'ai ajouté des bordures "Papillons" réalisées avec un dies "Joy!Crafts".

Ensuite, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Grosse rose rose (30 mm).
- Deux roses blanches en tissu.
- Deux fleurs en papier bleu roulé. 
- Deux fleurs "Lily" blanches. 
- Une fleur "Daisy" rose. 
- Une "Lilidaft" bleu.
- Une "Lilidaft" écru. 

Toutes les fleurs sont recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle". 


For the decoration, I added borders "Butterflies" realized with a dies " Joy! Crafts ".

Then, I added the following flowers:

- Big pink rose (30 mm).
- Two cloth white roses.
- Two blue paper flowers rolled. 
- Two white flowers " Lily ". 
- A flower pink "Daisy". 
- "Lilidaft" blue.
- One ecru "Lilidaft". 

All the flowers are covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle".


Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. ICI

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. HERE


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss



You can find the material in the shop " Cards Und More ":


 Joy!Crafts 6x6 Paper Pack 2 6011-0204  Tim Holtz Paper Distresser and Thread CutterDistress Ink™ Stempelkissen Tea Dye Distress Ink™ Stempelkissen Tattered RoseDistress Ink™ Stempelkissen Walnut StainDistress Ink™ Stempelkissen Worn LipstickDistress Ink™ Stempelkissen Tumbled GlassDistress Ink™ Stempelkissen Stormy SkyDistress Ink™ Stempelkissen Bundled SageDistress Ink™ Refill Vintage Photo Cutting & Embossing Schablone NOOR Design - Template rund 2 Noor Design Schmetterling Bordüre 6002-0251  KORT & GODT Rolled Paper Roses ø 15 mm light blue 107138 Pulse of Passion - Lilien, weiß  Stickles Glitterglue Icicle Rhinestones & Pearls - Rosa / Weiss (855 Stück) Perlenherzchen weiß, 10 StückJoy!Crafts Vintage Flourishes 2 Schmetterlinge 6003/0033  

1 commentaire: