Membres

jeudi 26 décembre 2013

"Inky Impressions", Inspiration Post

Bonjour tout le monde! 

Hello everybody! 

Aujourd'hui, je viens vous montrer ma réalisation pour mon poste sur le blog "Inspirations" de la boutique "Inky Impressions"! 

Today, I come to show you my realization for my post on the blog "Inspirations" of the shop " Inky Impressions "!




Pour cette carte, j'ai utilisé du papier rose à fleurs et du papier "Bazzil Cardstock blanc". Les bords sont usés avec le "Old Distresser" et encrés à l'encre "Distress Tea Dye". 

For this card, I used some pink paper with flowers and some paper " white Bazzil Cardstock ". Edges are used with "Old Distresser" and inked to the ink "Distress Tea Dye".

J'ai ajouté un doily blanc en haut, à gauche, de 12 cm de diamètre. 

I added a white doily at the top, to the left, 12 cms in diameter.



Ensuite, j'ai utilisé un tampon caoutchouc "Inky Impressions", "Valentine's Princess" que vous pouvez trouver ICI.

Then, I used a rubberstamp "Inky Impressions", " Valentine's Princess " whom you can find HERE.


Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encres "Distress Vintage Photo" et "Distress Tattered Rose" pour la peau. 
- Encres "Distress Tea Dye" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux. 
- Encre "Distress Walnut Stain" pour le pieds du champignon. 
- Encre "Distress Worm Lipstick" pour le rose. 
- Encre "Distress Black Soot" pour les chaussures. 
- Encre "Distress Bundled Sage" pour le vert. 
- Encre "Distress Tea Dye" pour le champignon. 
- Encre "Distress Tumbled Glass" pour les paupières et les yeux. 

- Liquid Pearl "White Opal" pour le bracelet et le collier. 
- Glitter Stickels Gold pour la couronne. 
- "Glitter Stickels Icicle" sur le coeur.


I colorized it in the following way: 

- Ink " Distress Vintage Photo " and "Distress Tattered Rose" for the skin. 
- Ink "Distress Tea Dye" and "Distress Walnut Stain" for hair. 
- Ink "Distress Walnut Stain" for feet of the mushroom. 
- Ink "Distress Worm Lipstick" for the pink. 
- Ink "Distress Black Soot" for shoes. 
- Ink "Distress Bundled Sage" for the green. 
- Ink "Distress Tea Dye" for the mushroom. 
- Ink "Distress Tumbled Glass" for eyelids and eyes. 

- Liquid Pearl " White Opal " for the bracelet and the necklace. 
- Glitter Stickels Gold for the crown. 
- "Glitter Stickels Icicle" on the heart.


Sous l'image, j'ai ajouté de la dentelle blanche puis du ruban à fleurs blanches. J'ai réalisé un noeud avec une chute de ruban organza rose ainsi qu'un autre noeud avec un morceau de cordelette, et je les ai collés l'un sur l'autre. 

Under the image, I added of the white lace then the ribbon to white flowers. I realized a bow with a fall of ribbon pink organza as well as another bow with a piece of cord, and I stuck them the one on the other one.

J'ai également ajouté un embellissement en bois en forme de coeur délicatement ciselé que j'ai recouvert de "Glitter Stickels Icicle". 

I also added a delicately chiselled heart-shaped wooden embellishment which I covered with "Glitter Stickels Icicle".


Ensuite, pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes que j'ai recouvertes de "Glitter Stickels Icicle" et décorées de die-cuts réalisés avec la "Cuttlebug" et un dies "Toga":

- Une grosse rose rose 2 tons (30 mm).
- Deux fleurs en papier écru. 
- Deux roses vertes "Jade" (15 mm).
- Une rose verte "Jade" (10 mm).
- Une rose rose (15 mm).
- Une rose rose (10 mm).
- Deux petites fleurs blanches en tissu. 

- Un noeud réalisé avec un morceau de ruban "Organza blanc". 


Then, for the rest of the decoration, I added the following flowers which I covered with "Glitter Stickels Icicle" and decorated of die-cuts realized with "Cuttlebug" and a dies " Toga ":

- A big pink rose 2 tones (30 mm).
- Two ecru paper flowers. 
- Two green roses "Jade" (15 mm).
- A green rose "Jade" (10 mm).
- A pink rose (15 mm).
- A pink rose (10 mm).
- Two small cloth white flowers. 

- A bow realized with a piece of ribbon " white Organza ".


Et voilà! j'espère que ma réalisation vous a plus et qu'elle vous inspirera. 

Here we are! I hope that my realization has you more and that it will inspire you.


Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée! A bientôt! 

I thank you for your passage and wish you an excellent day! Bye for now!

Hugs, 


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire