Membres

lundi 2 décembre 2013

"Card Mania Challenges", "Fantaisy"...

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Aujourd'hui, commence un nouveau défi chez "Cards Mania"! 

Today, begin a new challenge at "Cards Mania"! 



Le thème de ce défi est "Fantaisie". (ICI)

The theme for this challenge is "Fantaisy". (HERE)


Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:


Pour cette carte, j'ai utilisé un papier "Graphic45", collection "Nutcracker Sweet" et du papier "Bazzil Cardstock blanc". Les bords sont usés avec le "Old Distresser". 

For this card, I used a paper " Graphic45 ", a collection " Nutcracker Sweet " and some paper " white Bazzil Cardstock ". Edges are used with "Old Distresser".


J'ai utilisé une image "Aurora Wings", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "Aurora Wings", whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick" pour les lèvres.
- Encre "Distress Tumbled Glass" pour le bleu. 

- Glitter Stickels Silver.
- Glitter Stickels Frosted Lace. 


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick" for lips.
- Ink "Distress Tumbled Glass" for the blue. 

- Glitter Stickels Silver.
- Glitter Stickels Frosted Lace.

Tout autour de l'image, j'ai embossé avec de la poudre "Frantage Shabby Blue". Ensuite, j'ai encré mon papier avec de l'encre "Distress Tea Dye" et je l'ai usé avec le "Old Distresser". 

Everything around the image, I embossed with some powder "Frantage Shabby Blue". Then, I inked my paper with some ink "Distress Tea Dye" and I used it with "Old Distresser".

Sous l'image, j'ai ajouté de la dentelle blanche ornée de ruban en satin blanc cousu.

Under the image, I added of the white lace decorated with sewn white satin ribbon.


Pour la décoration, j'ai ajouté une grosse rose ivoire (40 mm), deux oeillets bleu marine, deux roses blanches en tissu, un bouquet de baies blanches et des feuillages réalisés avec un dies "Cherry Lynn Designs". Toutes les fleurs sont recouvertes de quelques touches de "Glitter Stickels Icicle".

For the decoration, I added a big rose ivory (40 mm), two navy blue carnations, two cloth white roses, a bouquet of white berries and the foliages realized with a dies " Cherry Lynn Designs ". All the flowers are covered with some touches of "Glitter Stickels Icicle".

Ensuite, j'ai réalisé un noeud avec un morceau de ruban Organza blanc que j'ai décoré d'une petite rose bleu et je l'ai collé sous les fleurs. 

Then, I realized a bow with a piece of ribbon white Organza which I decorated with a small rose blue and I stuck it under flowers.


Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. ICI

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. HERE


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss


You can find following products in the shop:


1 commentaire:

  1. Wow, what a stunning image, Valou. Your colouring is, as always, gorgeous. Amazing card. xx

    RépondreSupprimer