Membres

mercredi 16 novembre 2016

Stampavie and More , new challenge!

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Et aujourd'hui, un nouveau défi commence!

And today, a new challenge begins!


Le thème de ce défi est "Perles et dentelle". ICI

The theme of this challenge is "Pearls and Lace". HERE

Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:




J'ai utilisé des papiers "Fancy Pants", du papier "Bazzil Cardstock bleu" et du papier "Bazzil Cardstock bleu". Tout autour de la rosette, j'ai ajouté de la dentelle blanche. Les bords de la rosette sont réalisés avec une perforatrice bordure "Lace" de Martha Stewart. J'ai encré les bords à l'encre "Distress Walnut Stain".

I used papers "Fancy Pants", some paper " blue Bazzil Cardstock " and some paper " blue Bazzil Cardstock ". Everything around the bow, I added of the white lace. The edges of the bow are realized with an electric drill(puncher) border Martha Stewart's " Lace ". I inked edges to the ink "Distress Walnut Stain".



J'ai utilisé un tampon "Magnolia"

I used a stamp "Magnolia".

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

-Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Worm Lipstick" et "Distress Aged Mahogany" pour les joues.

I colorized it in the following way: 

- ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Worm Lipstick" and "Distress Aged Mahogany" for cheeks.

J'ai utilisé du "Stickels Glitter Iced" pour le nuage.

I used "Stickels Glitter Iced" for the cloud.


Sur le bas, j'ai collé du ruban en satin blanc, des perles blanches nacrées et de la dentelle blanche. J'ai réalisé un noeud avec ce même ruban et je l'ai collé au centre.

On the bottom, I stuck of the white satin ribbon, pearly white pearls and the white lace. I realized a knot with the same ribbon and I stuck it on the center.




Pour finir, j'ai ajouté les embellissements suivants:

- Rose blanche (30 mm).
- Rose bleue (30 mm).
- Rose rose (20 mm).
- Rose bleue (15 mm).
- Fleurs blanches en tissu.

To finish, I added the following embellishments:

- White Rose (30 mm).
- Blue Rose (30 mm).
- Pink Rose (20 mm).
- Blue Rose (15 mm).
- Cloth white flowers.

Les die-cuts sont réalisés avec la "Cuttlebug" et des dies "Marianne Designs".

Die-cuts is realized with "Cuttlebug" and dies "Marianne Designs".


Maintenant, à votre tour de participer et de tenter de remporter le prix offert cette semaine. 

Now, in your turn to participate and to try to win the prize offered this week. 


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire