Membres

vendredi 14 août 2015

"Stamp & Create With Magnolia", "Anything Goes"

Hello tout le monde! 

Hello everybody!


Un nouveau défi commence à "Stamp & Create With Magnolia"! Le thème est "Tout va". ICI

A new challenge begins to " Stamp and Create With Magnolia "! The theme is "Anything Goes". HERE


Voici ma réalisation!

This is my realization! 


J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock rose", du papier "Bazzil Cardstock Turquoise" et du papier "Action". En haut, j'ai collé un die-cut "Bordure" réalisé avec un dies "Noor!design".

I used some paper "pink Bazzil Cardstock", some paper "Bazzil Cardstock Turquoise" and some paper "Action". At the top, I stuck a die-cut "Border" realized with a dies "Noor! Design".


J'ai utilisé un tampon "Magnolia".

I used a rubberstamp "Magnolia".

Je l'ai colorisé de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encres "Distress Antique Linen", "Distress Brushed Corduroy" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Frayed Burlap".
- Encre "Distress Ripe Persimon".

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen", "Distress Brushed Corduroy" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Frayed Burlap".
- Ink "Distress Ripe Persimon".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".

Enfin, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose blanche (30 mm).
- Rose rose (30 mm).
- Oeillets turquoise.
- Lily turquoise.
- Lilidafts turquoise.
- Lilidaft rose.
- Tulipe rose.
- Rose rose (20 mm).

Finally, I added the following flowers:

- White Rose (30 mm).
- Pink Rose (30 mm).
- Carnations turquoise.
- Lily turquoise.
- Lilidafts turquoise.
- Pink Lilidaft.
- Pink tulip.
- Pink Rose (20 mm).

J'ai ajouté des die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Lily Of The Valley".

I added die-cuts "Leaves" realized with a dies "Lily Of The Valley".

Maintenant, c'est à votre tour de réaliser un projet et de tenter votre chance pour remporter un cadeau!

Now, it's your turn to realize a project and to try your luck to to gain a present!


Je vous remercie de votre passage ici et vous souhaite une excellente journée! 

I thank you for your passage here and wish you an excellent day!


Scrapbisss

Scrapkissessss


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire