Membres

samedi 29 août 2015

"Oddball Art Stamps", "Reminder"

Coucou tout le monde!

Hello everybody!

Aujourd'hui, je viens partager une grande nouvelle avec vous!

Today, I come to share a big piece of news with you!



Aujourd'hui, c'est le rappel de notre défi! Le thème de ce défi est "Tout va"! ICI

Today, it's the reminder of our challenge! The theme of this challenge is "Anything Goes"! HERE

Voici ma création!

Here is my creation!

 
J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock mauve" et du papier "Pion Design", "My Precious Daughter". J'ai encré les bords avec de l'encre "Distress Walnut Stain".

I used some paper " mauve Bazzil Cardstock " and some paper " Design Pawn ", "My Precious Daughter". I inked edges with some ink "Distress Walnut Stain".


J'ai utilisé une image "Oddball Art Stamps", "Noora" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "Oddball Art Stamps", "Noora" whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Vintage Photo" et "Distress Tattered Rose" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Seedless Preserves".
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Squeezed Lemonade".

I colorized it in the following way:

- Ink " Distress Vintage Photo " and "Distress Tattered Rose" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Seedless Preserves".
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Squeezed Lemonade".


J'ai ajouté du ruban "Organza rose" pour pouvoir suspendre ce fanion. Ensuite, j'ai ajouté des petits noeuds réalisés avec le même ruban. Je les ai décorés avec des "Lilidafts" mauve.

I added some ribbon " pink Organza " to be able to suspend this pennant. Then, I added small knots realized with the same ribbon. I decorated them with "Lilidafts" mauve.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire