Membres

mardi 11 août 2015

"Moon Flower", my inspirational Card

Bonjour à tous! 

Good Morning all! 

Aujourd'hui, je viens partager ma carte pour la DT "Moon Flower Digistamps".

Today, I come to share my card for the DT "Moon Flower Digistamps".

 Voici ma réalisation!

This is my realization! 
J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc", du papier "Bazzil Cardstock rose" et du papier "Action". Sur le haut, j'ai ajouté un die-cut "Bordure - Papillons" réalisé avec un dies "Noor!design". Je l'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White".

I used some paper " white Bazzil Cardstock ", some paper " pink Bazzil Cardstock " and some paper "Action". On the top, I added a die-cut " Border - Butterflies " realized with a dies " Noor! Design ". I embossed it with some powder " Frantage - Shabby White ".

J'ai utilisé une image "MoonFlower" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "MoonFlower" which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Glitter Stickels Diamond.

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Glitter Stickels Diamond.


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose blanche et rose (30 mm).
- Rose turquoise (30 mm).
- Oeillets roses.
- Fleur jaune en tissu.
- Lilidafts turquoise.
- Boules de neige roses.

For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- White and pink Rose (30 mm).
- Turquoise blue Rose (30 mm).
- Pink carnations.
- Cloth yellow flower.
- Lilidafts turquoise.
- Pink snowballs.

Je vous remercie pour votre passage ici et vous dis à très vite pour un nouveau projet! 

I thank you for your passage here and say to you see you soon for a new project!

Scrapbizssssss

Scrapkissessss


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire