Membres

mercredi 15 juillet 2015

"Oddball Art Stamps", "Die Cuts"

Coucou tout le monde!

Hello everybody!

Aujourd'hui, je viens partager une grande nouvelle avec vous!

Today, I come to share a big piece of news with you!



Aujourd'hui, un nouveau défi commence! Le thème de ce défi est "Die Cuts"! ICI

Today, a new challenge begins! The theme of this challenge is "Die Cuts"! HERE

Voici ma création!

Here is my creation!


J'ai utilisé du papier "Joy!Craft", "Lace Romantic Collection", du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Bazzil Cardstock rose".

I used some paper " Joy! Craft ", "Lace Romantic Collection", some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper " pink Bazzil Cardstock ".

Sur le haut, j'ai collé un die-cut "Coeurs" réalisé avec un dies "Noor!design".

On the top, I stuck a die-cut "Hearts" realized with a dies " Noor! Design ".

Sur la gauche, j'ai collé un die-cut "Papillons" réalisé avec un autre dies "Noor!design". Je l'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby Pink".

On the left, I stuck a die-cut "Butterflies" realized with another dies "Noor! Design". I embossed him with some powder Frantage - Shabby Pink "


J'ai utilisé une image "Oddball Art Stamps", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "Oddball Art Stamps", whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Vintage Photo" et "Distress Tattered Rose" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspeberry".
- Encre "Distress Frayed Burlap".

I colorized her in the following way:

-Vintage ink Distress Photo "and" Distress Tattered Rose "for the skin.
-Antique ink Distress Linen "and" Distress Brushed Corduroy "for hair.
-Ink "Distress Picked Raspeberry".
-Ink "Distress Frayed Burlap".

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold" et je l'ai légèrement encré à l'encre "Distress Walnut Stain".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold " and I slightly inked it in the ink " Distress Walnut Stain ".


Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose en mousse rose.
- Rose bleue (30 mm).
- Rose blanche (30 mm).
- Rose blanche et rose (30 mm).
- Daisy bleue.
- Daisy rose.
- Lily bleue.
- Lilidaft bleue.

For the decoration, I added the following flowers:

- Pink foam Rose.
- Blue Rose (30 mm).
- White Rose (30 mm).
- White and pink Rose (30 mm).
- Blue Daisy.
- Pink Daisy.
- Blue Lily.
- Blue Lilidaft.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire