Membres

vendredi 31 juillet 2015

"Faery Ink", new inspirational project"

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, je viens vous présenter ma création pour "Faery Ink Blog".

This morning, I come to present you my creation for "Faery Inky Blog".


Voici en images!

Here is in images!

 

Pour réaliser cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc", du papier "Bazzil Cardstock Rose" et du papier "Graphic45", collection "Sweet Memories". La forme de ma carte a été découpée avec la machine "Silhouette Studio".

To realize this card, I used some paper " white Bazzil Cardstock ", some paper "Bazzil Cardstock Rose" and some paper " Graphic45 ", collection " Sweet Memories ". The shape of my card was cut with the machine " Silhouette Studio ".


J'ai utilisé une image "Faery Ink", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Faery Ink ", which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Abandoned Coral".
- Encre "Distress Faded Jeans".
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Mermaid Lagoon".
- Encre "Distress Pin Needles".
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Squeezed Lemonade".

I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Abandoned Coral".
- Ink "Distress Faded Jeans".
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Mermaid Lagoon".
- Ink "Distress Pin Needles".
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Squeezed Lemonade".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".


Ensuite, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose bleue (30 mm).
- Rose blanche (30 mm).
- Daisies Coral.
- Lily Pêche.
- Lily Turquoise.
- Lilidaft turquoise.
- Boules de neige blanches.

Then, I added the following flowers:

-Blue Rose (30 mm).
-White Rose (30 mm).
-Daisies Coral.
-Lily Pêche.
-Lily Turquoise.
-Lilidaft turquoise.
-White snowballs.


Pour finir, j'ai collé un noeud réalisé avec du ruban en satin rose. Je l'ai décoré avec un petit papillon brodé.

To finish, I stuck a knot realized with the pink satin ribbon. I decorated it with a small embroidered butterfly.

Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and hope you a lovely day!

Hugs,


1 commentaire: