Membres

mercredi 1 juillet 2015

"Crafty Time Challenges", "Dies, punches"

Coucou tout le monde!

Hello everybody!

Aujourd'hui, je viens partager une grande nouvelle avec vous!

Today, I come to share a big piece of news with you!



Le thème de ce défi est "Dies, punches"! ICI

The theme of this challenge is "Dies, punches"! HERE

Voici ma création!

Here is my creation!


J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Action". Sur le haut, j'ai collé un die-cut réalisé avec un dies "Noor!design". A gauche, j'ai collé un die-cut "Bordure - Papillon" également réalisé avec un dies "Noor!desing". J'ai embossé ce die-cut avec de la poudre "Frantage - Shabby Pink".

I used some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper "Action". On the top, I stuck a die-cut realized with a dies " Noor! Design ". To the left, I stuck a die-cut " Border - Butterfly " also realized with a dies " Noor! Desing ". I embossed this die-cut with some powder " Frantage - Shabby Pink ".

J'ai utilisé une image "Sherri Baldy" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "Sherri Baldy" whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Vintage Photo" et "Distress Tattered Rose" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Tumbled Glass".
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Frayed Burlap".
- Encre "Distress Spun Sugar".

I colorized it in the following way:

- Ink " Distress Vintage Photo " and "Distress Tattered Rose" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Tumbled Glass".
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Frayed Burlap".
- Ink "Distress Spun Sugar".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Circles".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Circles ".


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté une rose rose et blanche (60 mm), une rose turquoise (25 mm), une fleur de cerisier verte, une fleur "Daisy" rose, une rose "Tan" (15 mm) et des rosebuds.

For the rest of the decoration, I added a pink and white rose (60 mm), a turquoise blue rose (25 mm), a green flower of cherry tree, a flower pink "Daisy", a rose "Tan" (15 mm) and rosebuds.

I thank you very much!

Hugs,

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire