Membres

vendredi 26 juin 2015

"Faery Ink", "June's New Releases"

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, notre défi commence sur le nouveau blog "Faery Inky Blog".

This morning, our challenge begins on the blog new "Faery Inky Blog".


Ce matin, c'est aussi le jour des New Releases "Faery Inky Designs".

This morning, it's also the day for the New Releases "Faery Inky Designs".

Voici en images!

Here is in images!
 
J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc", du papier "Bazzil Cardstock rose" et du papier "Graphic45", "Botanical". La forme a été découpée avec la machine "Silhouette Studio". Sur le haut, j'ai ajouté un die-cut "Bordure" réalisé avec un dies "Noor!design".

I used some paper " white Bazzil Cardstock ", some paper " pink Bazzil Cardstock " and some paper " Graphic45 ", "Botanical". The shape was cut with the machine " Silhouette Studio ". On the top, I added a die-cut "Border" realized with a dies " Noor! Design ".

J'ai utilisé une image "Faery Ink" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Faery Ink " which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" pour les cheveux.
- Encre "Distress Faded Jeans".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Milled Lavender".
- Encre "Distress Frayed Burlap".
- Encre "Distress Spun Sugar".
- Encre "Distress Worm Lipstick".

I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" for hair.
- Ink "Distress Faded Jeans".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Milled Lavender".
- Ink "Distress Frayed Burlap".
- Ink "Distress Spun Sugar".
- Ink "Distress Worm Lipstick".

J'ai découpé l'image et je l'ai collée sur un die-cut réalisé avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Majestic Ovals".

I cut the image and I stuck it on a die-cut realized with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Majestic Ovals ".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais blanche et du ruban "Organza" bleu. J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ce même ruban et j'ai collé une rose rose (20 mm).

Under the image, I stuck of the white lace of Calais and some ribbon blue "Organza". I realized a knot with a piece of the same ribbon and I stuck a pink rose (20 mm).


Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose rose et blanche (30 mm).
- Oeillet bleu.
- Fleur blanche en tissu.
- Oeillet rose.
- Daisy rose.
- Branche de fleurs Coral.

For the decoration, I added the following flowers:

- Pink and white Rose (30 mm).
- Blue carnation.
- Cloth white flower.
- Pink carnation.
- Pink Daisy.
- Branch of flowers Coral.

Pour finir, j'ai ajouté des die-cuts "Papillons" réalisés avec des dies "Noor!design".

To finish, I added die-cuts "Butterflies" realized with dies " Noor! Design ".

Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and hope you a lovely day!

Hugs,


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire