Membres

mercredi 29 avril 2015

"Oddball", Remind's challenge!

Coucou tout le monde!

Hello everybody!


Je suis heureuse de vous annoncer que j'ai été sélectionnée pour être Designer pour la boutique "Oddball Art Stamps".

I am happy to say, I was selected to be a Designer team member for Oddball Art Stamps.

Aujourd'hui, un nouveau défi commence! Le thème de ce défi est "Tout va"! ICI

Today, a new challenge begins! The theme of this challenge is "Anything Goes"! HERE

----------------------------------

Un nouveau challenge commence sur le blog "Rubys Rainbow Challenges". (ICI)

A new challenge beginns on the blog "Rubys Rainbow Challenges". (HERE)


Le thème de ce défi est "Tout va"!

The theme of this challenge is "Anything Goes"!


Voici ma création!

Here is my creation!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et des papiers "Graphic45", "Celebrate". La forme a été découpée avec la machine "Silhouette Studio".

I used some paper " white Bazzil Cardstock " and papers " Celebrate ". The shape was cut with the machine " Silhouette Studio ".

Sur le haut, j'ai collé un die-cut réalisé avec un dies "Noor!design". Sur la gauche, la bordure "Papillons" est également un dies "Noor!design".

On the top, I stuck a die-cut realized with a dies " Noor! Design ". On the left, the border "Butterflies" is also a dies " Noor! Design ".


J'ai utilisé une image "Oddball Art Stamps", "Sweet Sai the Fairy" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "Oddball Art Stamps", "Sweet Sai the Fairy" whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Vintage Photo" et "Distress Tattered Rose" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Peacock Feathers".
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Ripe Persimon".
- Encre "Distress Frayed Burlap".

I colorized it in the following way:

- Ink " Distress Vintage Photo " and "Distress Tattered Rose" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Peacock Feathers".
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Ripe Persimon".
- Ink "Distress Frayed Burlap".


Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose blanche (30 mm).
- Lily blanche.
- Lily Coral.
- Fleur turquoise.

J'ai également ajouté un double-noeud que j'ai réalisé avec du ruban "Organza blanc" et décoré avec une rose rose (20 mm).

For the decoration, I added the following flowers:

- White Rose (30 mm).
- Lily white.
- Lily Coral.
- Turquoise blue flower.

I also added a double-knot which I realized with the ribbon " white Organza " and decorated with a pink rose (20 mm).

1 commentaire: