Membres

dimanche 1 mars 2015

"Card Mania", "Spring" and "Moon Flower", my first designer's creation!

Bonjour à tous! 

Good Morning all! 


Un nouveau défi commence également sur le blog "Card Mania".

A new challenge begins on the blog "Card Mania".



Le thème de ce défi est "Printemps". ICI

The theme of this challenge is "Spring". HERE

 Voici ma réalisation!

This is my realization!



J'ai découpé le fond de ma carte avec la machine "Silhouette Studio". Le papier bleu est un papier "Joy!Craft". J'ai encré les bords avec de l'encre "Walnut Stain" et j'ai embossé ici et là acec de la poudre à embosser "Gold".

I cut the bottom of my card with the machine "Silhouette Studio Studio". The blue paper is a paper "Joy! Craft". I inked edges with some ink Walnut Stain "and I embossed here and there acec some powder to emboss "Gold".

J'ai utilisé une image "MoonFlower" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image "MoonFlower" which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen", "Distress Brushed Corduroy" and "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Pumice Stone".

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen", "Distress Brushed Corduroy" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Pumice Stone".

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold". J'ai encré les bords avec de l'encre "Distress Walnut Stain".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold ". I inked edges with some ink "Distress Walnut Stain".


Enfin, j'ai ajouté une rose rose et blanche (30 mm), une rose turquoise (25 mm), une rose rose (20 mm), une Lily turquoise, deux "Lilidafts" rose, une "Lilidaft" turquoise et une épingle nacrée rose.

Finally, I added a pink and white rose (30 mm), a turquoise blue rose (25 mm), a pink rose (20 mm), turquoise blue pink Lily, two "Lilidafts", turquoise blue "Lilidaft" and pink pearly pin.

Je vous remercie pour votre passage ici et vous dis à très vite pour un nouveau projet! 

I thank you for your passage here and say to you see you soon for a new project!

Scrapbizssssss

Scrapkissessss


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire