Membres

vendredi 5 décembre 2014

"Sassy Studio Designs", "Flashback Friday", "Facebook Group Challenges"

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 

Un petit rappel de notre défi  sur la page Facebook "Sassy Studio Designs". (ICI)

A small reminder of our challenge on Facebook page "Sassy Studio Designs". (HERE)

Voici ma réalisation:

This is my realization:



J'ai utilisé du papier "Kaisercraft - Cradstock rouge" et des papiers de la nouvelle collection "Kaisercraft".

I used some paper " Kaisercraft - Cradstock red " and papers of the new collection " Kaisercraft ".


J'ai utilisé une image "Sassy Studio Designs" que vous pouvez trouver ICI.


I used an image " Sassy Studio Designs ", whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" pour les cheveux.
- Encre "Distress Festive Berries".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Mowed Lawn".


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" for hair.
- Ink "Distress Festive Berries".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Mowed Lawn".

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold" et j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White". Ensuite, je l'ai encrée à l'encre "Distress Walnut Stain".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold " and I embossed with some powder " Frantage - Shabby White ". Then, I inked it to the ink "Distress Walnut Stain".


Sous l'image, j'ai collé du ruban "Merry Christmas" argenté puis du ruban rouge. J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ruban en satin rouge et je l'ai décoré avec une rose rouge (15 mm) (Kaisercraft) et une petite clochette.

Under the image, I stuck of the ribbon silvered "Merry Christmas" then the red ribbon. I realized a knot with a piece of red satin ribbon and I decorated it with a red rose (15 mm) ( Kaisercraft) and a small bell.


Pour la décoration, j'ai ajouté les embellissements suivants:

- Fleur rouge.
- Rose blanche (30 mm) (WOC).
- Oeillet rouge (WOC).
- Fleur de cerisier blanche (WOC).
- Daisy rouge (WOC).
- Baies rouges (WOC).
- Etoiles réalisées avec des moules "Marianne Design" et de la pâte à modeler.
- Die-cut réalisé avec un dies "Marianne Design".

For the decoration, I added the following embellishments:

- Red flower.
- White Rose (30 mm) (WOC).
- Red carnation(eyelet) (WOC).
- Flower of cherry tree white (WOC).
- Red Daisy (WOC).
- Red berries (WOC).
- Stars realized with mussels "Marianne Design" and some Plasticine.
- Die-cut realized with a dies "Marianne Design".


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss


1 commentaire: