Membres

mercredi 10 décembre 2014

"Cute As A Button", "December's New Releases"

Bonjour à tous!

Hello everybody!

Aujourd'hui, c'est le jour des New Releases dans la boutique "Cute As A Button"!

Today, it is the day of New Releases in the shop " Cute As A Button "!


Voici ma réalisation en images!

Here is my creation in images!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Action". 

I used some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper "Action".


J'ai utilisé une nouvelle image "Cute As A Button".

I used a new digistamps "Cute As A Button".

Je l'ai colorisée avec les encres "Distress" suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Salty Ocean".


I colorized it with the following ink " Distress ":

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Salty Ocean".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche et du ruban "Vichy Bleu". 

Under the image, I stuck of the white lace and the ribbon " Vichy Blue ".


J'ai ajouté un die-cut "Bannière" réalisé avec un dies "Lala Landt Craft". Ensuite, j'ai collé les fleurs suivantes:

- Rose turquoise (30 mm) (WOC).
- Rose blanche et vieux rose (30 mm) (WOC).
- Fleur de cerisier blanche (WOC).
- Rose rose (20 mm) (WOC).
- Marguerite rose.

I added a die-cut "Banner" realized with a dies " Lala Landt Craft ". Then, I stuck the following flowers:

- Turquoise blue Rose (30 mm) (WOC).
- White and old rose Rose (30 mm) (WOC).
- Flower of cherry tree white (WOC).
- Pink Rose (20 mm) (WOC).
- Pink Marguerite.


Enfin, j'ai réalisé un noeud avec du ruban "Organza rose" et je l'ai décoré avec un coeur en bois.

Finally, I realized a knot with the ribbon " pink Organza " and I decorated it with a wooden heart.


Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!


Je vous remercie pour votre passage ici et tous vos adorables commentaires qui me font toujours très plaisir!

Thank you for your passage here and every your adorable comments which please me always very!

Bonne journée!

Have a lovely day!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire