Membres

mercredi 12 novembre 2014

"SLSLines", "Fairies"

Coucou tout le monde! 

Hello everybody!

Ce matin, notre premier défi commence sur le nouveau blog "SLSLines Digital Stamps".

This morning, our first challenge begins on the blog new "SLSLines Digital Stamps".

Le thème de ce premier défi est "Fées".

The theme of this first challenge is "Fairies".


Voici en images!

Here is in images!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock rose" et du papier "Magnolia Ink", "Sea Breeze" - "Blue Vintage Hydrangea". Les bords sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

I used some paper " pink Bazzil Cardstock " and some paper " Magnolia Ink ", "Sea Breeze" - "Blue Vintage Hydrangea". Edges are inked to the ink "Distress Walnut Stain".


J'ai utilisé une image "SLSLines", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " SLSLines ", which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Fayded Jeans".
- Encre "Distress Dried Mahogany".
- Encre "Distress Pumice Stone".

I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Fayded Jeans".
- Ink "Distress Dried Mahogany".
- Ink "Distress Pumice Stone".

J'ai découpé l'image avec un dies "Spellbinders - Nestabilities - Imperial Gold". J'ai encré les bords avec de l'encre "Distress Walnut Stain" et j'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White".

I cut the image with a dies " Spellbinders-Nestabilities - Imperial Gold ". I inked edges with some ink "Distress Walnut Stain" and I embossed with some powder " Frantage - Shabby White ".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais écru et du ruban "Organza bleu marine". J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ce même ruban et je l'ai décoré d'un petit charm "Coeur" orné d'un strass rose.

Under the image, I stuck of the lace of ecru Calais and some ribbon " navy blue Organza ". I realized a knot with a piece of the same ribbon and I decorated it with a charm young "Heart" decorated with a pink paste.


Pour la décoration, j'ai ajouté les embellissements suivants:

- Rose bleue (30 mm) (WOC).
- Rose marron (20 mm) (WOC).
- Rose blanche et rose (30 mm) (WOC).
- Rose blanche et bleue (20 mm) (WOC).
- Rose rose (20 mm) (WOC).
- Lilidafts roses (WOC).
- Rosebuds (WOC).
- Boules de neige roses (WOC).

- Die-cut "Feuilles" réalisé avec un dies "Lily Of The Valley".
- Stickers "Pell-off" doré, "Papillon".

For the decoration, I added the following embellishments:

- Blue Rose (30 mm) ( WOC).
- Brown Rose (20 mm) ( WOC).
- White and pink Rose (30 mm) ( WOC).
- White and blue Rose (20 mm) ( WOC).
- Pink Rose (20 mm) ( WOC).
- Lilidafts pink (WOC).
- Rosebuds ( WOC).
- Pink snowballs ( WOC).

- Die-cut "Leaves" realized with a dies "Lily Of The Valley".
- Stickers " Pell-off " gilt, "Butterfly".

Je vous remercie de votre passage et vous souhaite une excellente journée!

I thank you for your passage and hope you a lovely day!

Hugs,

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire