Membres

lundi 10 novembre 2014

"Scrapbook Stamp Society", "Anything Goes"

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Aujourd'hui, commence un nouveau défi chez "Scrapbook Stamp Society"!

Today, begin a new challenge at " Scrapbook Stamp Society "!



Le thème de ce défi est "Tout va". (ICI)

The theme for this challenge is "Anything Goes". (HERE)

Voici ma réalisation en images:

This is my realization on images:



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc", un morceau de papier "Bazzil Cardstock bleu" et des papiers "Maja Designs", collection "Vintage Summer Basics". Les bords sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

I used some paper " white Bazzil Cardstock ", a piece of paper " blue Bazzil Cardstock " and papers "Maja Designs", collection " Vintage Summer Basics ". Edges are inked to the ink "Distress Walnut Stain".

Sur le haut de la carte, j'ai ajouté un die-cut réalisé avec un dies "Joy!Craft", "Snowflakes". J'ai embossé ce die-cut avec de la poudre "Frantage Shabby Blue".

On the top of the card, I added a die-cut realized with a dies " Joy! Craft ", "Snowflakes". I embossed this die-cut with some powder "Frantage Shabby Blue".


J'ai utilisé une image "Sherri Baldy", que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Sherri Baldy ", whom you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Fayded Jeans".
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Encre "Distress Dried Marigold".
- Encre "Distress Walnut Stain".


I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Fayded Jeans".
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Ink "Distress Dried Marigold".
- Ink "Distress Walnut Stain".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle de Calais écru et du ruban "Organza bleu marine". J'ai réalisé un noeud avec un morceau de ce même ruban.

Under the image, I stuck of the lace of ecru Calais and some ribbon " navy blue Organza ". I realized a knot with a piece of the same ribbon.


Pour le reste de la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose bleu (30 mm) (WOC).
- Rose blanche (30 mm) (WOC).
- Rose marron (20 mm) (WOC).
- Rose rose (20 mm) (WOC).
- Lilidafts roses (WOC).
- Rose bleue (15 mm) (WOC).
- Baies argentées (WOC).
- Boules de neige roses (WOC).
- Rosebuds (WOC).

For the rest of the decoration, I added the following flowers:

- Rose blue (30 mm) ( WOC).
- White Rose (30 mm) ( WOC).
- Brown Rose (20 mm) ( WOC).
- Pink Rose (20 mm) ( WOC).
- Lilidafts pink (WOC).
- Blue Rose (15 mm) ( WOC).
- Silvered berries ( WOC).
- Pink snowballs ( WOC).
- Rosebuds ( WOC).

Pour finir, j'ai ajouté un petit oiseau en bois sur lequel j'ai tamponné un tampon "Notes de musique" à l'encre "Versafine - Vintage Sépia".

To finish, I added a small wooden bird on whom I stamped a stamp "Musical notes" in the ink " Versafine - Vintage Sepia ".


Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.

Scrapbizssss 

Scrapkissessss


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire